به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و شهادت شهید فهمیده و همزمان با مدارس سراسر کشور ؛

زنگ ایثار و شجاعت در دبیرستان ابن سینا ناحیه یک بندرعباس نواخته شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۹:۲۱
کد خبر: ۴۷۶۳۵۲
زنگ ایثار و شجاعت در دبیرستان ابن سینا ناحیه یک بندرعباس نواخته شد
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و شهادت شهید حسین فهمیده ، مراسم صبحگاه مشترک و نواختن زنگ ایثار و شجاعت با حضور بهرامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ، سرهنگ اباذر سالاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس ، پرویز سالاری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس به همراه جمعی از دانش آموزان بسیجی در دبیرستان ابن سینا آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس برگزار شد .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، در این مراسم مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس طی سخنانی خطاب به دانش آموزان ابراز داشت : شهید فهمیده الگوی مناسبی برای شما دانش آموزان است و شهدا جان خودشان را فدای انقلاب کردند تا در چنین روزی ما در آسایش و آرامش زندگی کنیم.

اصغر بهرامی ادامه داد : هشتم آبان سالروز شهادت بسیجی نوجوان شهید محمد حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی است که این دانش آموز برای دفاع از اسلام و آرمان های امام (ره) درس را رها کرد و به مبارزه با دشمن پرداخت .

وی اظهارکرد: شهید فهمیده با شهادت خود، درس ایثار و شجاعت را به ما آموخت و این شهید بزرگوار در دوران دفاع مقدس با جانفشانی و گذشت از کیان جمهوری اسلامی دفاع کرد و به افتخار شهادت نائل آمد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ادامه داد: بزرگداشت سالروز شهادت شهید فهمیده فرصت مغتنمی است تا دانش آموزان با تفکر بسیجی و فرهنگ شهادت بیش از پیش آشنا شوند تا در برابر توطئه های فرهنگی دشمن ایستادگی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرعباس در این مراسم گفت: به مناسبت هفته بسیج دانشجویی 150 برنامه در مدارس شهرستان بندرعباس اجرا می شود.

سرهنگ اباذر سالاری خطاب به دانش آموزان افزود : شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس با بصیرت بودند و امروز شماها نیز افسران جنگ نرم می باشید و یکایک شما همانند صدها بمب هسته ای در مقابل آمریکا و اسرائیل و استکبار جهانی هستید .

وی افزود : از 8 آبان سالروز شهادت نوجوان 13 ساله شهید محمد حسین فهمیده تا 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام راحل (ره) به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.

همچنین در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه خود دانش آموز دبیرستان ابن سینا بوده و این مدرسه نیز قبل از انقلاب یکی از پایگاه های انقلابیون استان هرمزگان بوده و نیز خاطرات زیادی از حضور دانش آموزان در زمینه مقابله با رژیم طاغوت و پخش اعلامیه های حضرت امام دارد گفت : اکنون شما افسران جنگ نرم هستید و ویژگیهایی چون : به روز بودن ، آگاهی بخشی ، برگزاری دوره های آموزشی استفاده مناسب از شبکه های اجتماعی و پاسخگویی به شبهات بهترین ابزار برای شما دانش آموزان است که با داشتن بصیرت با دشمن مقابله کنید و حیله و نیرنگ استکبار را نقش بر آب کنید .

پرویز سالاری افزود : دبیرستان ابن سینا جزو اولین مدارسی بود که همزمان با سراسر کشور و شهرهای بزرگی چون تهران ، قم و ... به ندای حضرت امام خمینی (ره ) لبیک گفتند و در تظاهرات بر علیه رژیم طاغوت حضور یافتند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز