برگزاری کارگاه اخلاق حرفه‌ای و رفتار سازمانی پرسنل سازمان پارکها وفضای سبز

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۱۹:۱۱
کد خبر: ۴۷۶۳۸۰
مدیرعامل سازمان پارکها وفضای سبز از برگزاری کارگاه اخلاق حرفه‌ای و رفتار سازمانی پرسنل سازمان پارکها وفضای سبزخبرداد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، این مسئول با اشاره به حضور 20 نفر در این کارگاه ادامه داد: بهره‌گیری از تکنولوژی و منابع انسانی، همچنین انجام اصولی وظایف محول ‌شده، از ویژگی‌های با ارزش یک سازمان به‌شمار می‌رود و در نهایت، مدلی از میزان خدمات‌رسانی را ارائه می‌دهد که منجر به ماندگاری سازمان در اذهان می‌شود؛ در واقع نیروهای انسانی مجرب و ماهر، همواره جزو سرمایه‌های اصلی هر تشکیلاتی محسوب می‌شوند. به همین‌خاطر باید سلامت روان و امانت‌داری کارکنان قبل از کارآیی جسمانی مدنظر قرار گیرد. 

وی، برخورداری از روحیه جهادی و تفکری انسان‌دوستانه را مهم‌ترین خصوصیت اخلاقی پرسنل سازمان پارکهاوفضای سبز برشمرد و  وی افزود: در این دوره آموزشی با دعوت از جناب آقای حیدری زاده برگزار و مبانی علمی و عملی اخلاق حرفه ای در سازمان تبیین و تشریح شد. 

خادم خاطرنشان کرد: رعایت موارد اخلاق حرفه‌ای و اداری در محیط کار، همچنین اهمیت دادن به وجدان کاری در جوامع مختلف و محیط‌های سازمانی موضوعاتی هستند که هیچ‌کدام از کارکنان سازمان پارکهاوفضای سبز نباید نادیده بگیرند؛ چراکه بدون شک در درازمدت منتج به تضعیف خدمت‌رسانی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز