افتتاح مرکز آموزش توان‌بخشی پویا در بندر خمیر

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۰:۰۸:۰۴
کد خبر: ۴۷۶۹۵۲
افتتاح مرکز آموزش توان‌بخشی پویا در بندر خمیر
با حضور شهباز بارانی مدیر آموزش ‌و پرورش استثنایی استان هرمزگان مرکز آموزشی و توان‌بخشی ویژه مشکلات یادگیری در بندرخمیر افتتاح شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، شهباز بارانی در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: شناسایی و درمان اختلالات یادگیری دانش آموزان ، جلوگیری از شکست‌های تحصیلی و کاهش مشکلات آموزشی هدف اصلی از راه‌اندازی این مجموعه می‌باشد.

رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی هرمزگان تصریح نمود: این مرکز دوازدهمین مرکز دولتی توان‌بخشی دانش آموزان در هرمزگان است که مربیان آن پس از طی آموزش‌های تخصصی فرآیند آموزشی و مشاوره‌ای خود را اجرا می‌کنند.

بارانی سلامت روحی و جسمی دانش آموزان را عامل مهم یادگیری عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان یک طرح مهم است که برای همه دانش آموزان بدو ورود به کلاس اول الزامی شده است.

مدیر آموزش‌وپرورش استثنایی هرمزگان همچنین به‌ اتفاق ایرج بیت‌اللهی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از مجتمع آموزشی شهید فهمیده شهرخمیر بازدید نمود و ضمن گفتگو با معلمان و دانش آموزان مسائل و دغدغه آنان را مورد بررسی قرار داد.

بندر خمیر در 85 کیلومتری غرب بندرعباس و در امتداد سواحل نیلگون خلیج‌فارس واقع ‌شده است.بیش از 11هزار دانش‌آموز در مدارس این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

نظر شما