بازهم ترنم مهر و عاطفه فضا را عطر آگین کرد :

عملیات اجرایی دبستان خیری سه کلاسه جم انبه آغاز شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۷:۳۱:۱۷
کد خبر: ۴۷۷۳۹۸
عملیات اجرایی دبستان خیری سه کلاسه جم انبه آغاز شد
لبخند کودکانه شان را پنهان نمی کردند و نگاه جستجوگرشان را به مهمانانی دوخته بودند که نیک اندیشی و نیکنامی را برگزیده بودند .خیر مدرسه سازی که از دل روستای جم انبه برخاست وبا همتی کریمانه برای فرزندان دیارش کلنگ آغاز عملیات اجرایی دبستان سه کلاسه جم انبه را به زمین زد . جابر سالاری که روزی در همین آموزشگاه به کسب علم و ادب همت گماشت .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی ذوالقدرنماینده مردم حوزه شرق هرمزگان  ، خیر مدرسه ساز امیر مسعود پیراسته ،معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وکارشناس مسئول مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان، رئیس اداره آموزش و پرورش رودان و جمعی از معتمدین محلی عملیات اجرایی دبستان سه کلاسه جم انبه آغاز شد .

حجت الاسلام و المسلمین ذوالقدر در این مراسم با قدردانی از همت خیرین گفت : اینان نام و یاد خود را جاودانه می سازند . خیرین مدرسه ساز با نیت خیر وارد عرصه ای می شوند که بی تردید صدقه جاریه است .

نماینده حوزه شرق هرمزگان در این مراسم با قدردانی خیر مدرسه ساز رودانی افزود:جابر سالاری خیر مدرسه ساز ،پرورش یافته همین مدرسه بوده و قطعا این اقدام باعث خواهد شد انگیزه خیرین مدرسه ساز درجهت  جمع آوری مدارس تخریبی و تامین فضای آموزشی استاندارد بیشتر شود .

قاسم بهمن زاده معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در آیین آغاز عملیات اجرایی مدرسه روستای جم انبه گفت : دبستان ۳کلاسه ی خیرساز روستای جم انبه واقع در بخش جغین شهرستان رودان به همراه یک باب دفتر آموزشگاهی با اعتباری بالغ بر ۱میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال توسط خیر نیک اندیش جابر سالاری احداث خواهد شد . زیر بنای این فضای آموزشی 145متر مربع خواهد بود که امیدواریم این فضای آموزشی تا مهر ماه 96بهره برداری شود .و دانش آموزان روستا از فضای ایمن و استاندارد بهره مند شوند .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان از حسن نظر نماینده مردم شرق استان و پیگیری های مستمرشان در جهت بهبود وضعیت فضاهای آموزشی استان قدردانی کرد و افزود : این که نماینده مجلس سه روز تمام وقت خود را در جهت بازدید از مدارس تخریبی حوزه شرق استان اختصاص داده و تلاش می کند این وضعیت بهبود یابد شایسته تکریم و تحسین است . امیدواریم ادامه این روند و همراهی خیرین و حمایت دولت منجر به جمع آوری مدارس تخریبی و رفع کمبود فضاهای آموزشی شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز