سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری هرمزگان:

کارشناسان فنی شهرداری ها با اجرای بهتر طرح های شهری باعث توسعه شهر می شوند

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۱:۵۷:۰۳
کد خبر: ۴۷۷۶۲۴
کارشناسان فنی شهرداری ها با اجرای بهتر طرح های شهری باعث توسعه شهر می شوند
سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: توسعه کالبدی شهر یکی از ابعاد توسعه شهری محسوب می شود، که امروزه با توجه به روند روبه رشد جمعیت و مهاجرت به شهرها، مورد توجه محققین، متخصصین، مدیران و سایر اقشار مرتبط با مسایل شهری است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، ابراهیم رستم گورانی در دومین نشست تخصصی کارشناس فنی شهرداری های هرمزگان ضمن تشریح فعالیت های حوزه شهرسازی و معماری افزود: شهرداران به عنوان مجری طرح های جامع و تفصیلی با چالش های زیادی مواجه هستند. اهمیت توجه به این طرح ها ضروری است و کارشناسان فنی شهرداریها می توانند با اجرای بهتر طرح های شهری باعث توسعه شهر شوند.

وی تصریح کرد، تعادل بخشی به شهرها، توسعه متعادل و متوازن شهر و توزیع مناسب کاربری ها بر اساس رویکردهایی است که در طرح های جامع و تفصیلی مورد توجه قرار می گیرند و این طرح ها به عنوان راهبرد اجرایی برای فعالیت های مدیران ملاک عمل قرار می گیرد. توجه و رعایت ضوابط شهرسازی و معماری در ساخت و سازها می تواند یکی از وظایف و مسئولیت های مهم کارشناسان مسئول در شهرداری ها باشد.

گورانی ابراز امیدواری کرد، با برگزاری چنین نشست هایی بصورت تخصصی در راستای حل مشکلات شهرداریها و همچنین ارتباط دوسویه و مشترک حوزه شهرسازی و معماری و شهرداریهای استان گام موثری در پیشبرد اهداف طرح جامع و تفصیلی برداشته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز