ایجاد پایگاه های نظارت بر اراضی ملی و دولتی در قشم / افتتاح نخستین پایگاه در تورگان جزیره

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۰۷:۵۶:۱۴
کد خبر: ۴۷۷۹۰۷
ایجاد پایگاه های نظارت بر اراضی ملی و دولتی در قشم / افتتاح نخستین پایگاه در تورگان جزیره
مشاور امنیتی – انتظامی و مدیرکل بازرسی، رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد قشم از ایجاد چهار پایگاه نظارت بر اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم، خبر داد.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، حسین افشار با بیان این مطلب، گفت: نخستین پایگاه نظارت اراضی ملی با هدف جلوگیری از تصرفات و پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای تورگان جزیره قشم ایجاد و افتتاح شد.

وی افزود: سه پایگاه نظارت اراضی دیگر نیز در بخش غربی و شرقی جزیره و منطقه درگهان با هدف صیانت از قانون و جلوگیری از اقدامات سودجویانه افراد قانون گریز، ایجاد خواهد شد.

به گفته مشاور امنیتی – انتظامی سازمان منطقه آزاد قشم، روند مبارزه با پدیده زمین خواری در این جزیره براساس منویات رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید و همچنین تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای اجرای دستورات مقام عظمای ولایت، با جدیت در این جزیره پیگیری و در دستور کار قرار دارد.

وی هدف از ایجاد پایگاه های نظارتی در مناطق مختلف جزیره قشم را پاسداری از حق و حقوق دولت و هدایت مردم به سمت و سوی قانون پذیری برشمرد و گفت: به طور حتم نقش امامان جمعه و جماعات شیعه و اهل سنت، معتمدان، ریش سفیدان، رئیسان شوراها و دهیاری ها نیز در ایجاد فرهنگ احترام به قانون بسیار مهم و حائز اهمیت است.

افشار گفت: ساخت پایگاه های نظارتی در نقاط مختلف جزیره قشم در حقیقت نوعی پیشگیری از آسیب های اجتماعی محسوب می شود و امیدواریم همه مردم با احترام به قانون و اطمینان از روند فعالیت های نظارتی، به ماموران کنترل و نظارت سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه مبارزه با تصرفات اراضی ملی و دولتی توسط افراد معلوم الحال و سودجو کمک کنند.

وی با اشاره به آزاد سازی بیش از 145هکتار اراضی ملی از ابتدای سال 95 تاکنون، اظهار کرد: این میزان آزادسازی اراضی ملی و دولتی مربوط به 129 فقره زمین در بخش های مختلف جزیره به ارزش 670 میلیارد ریال می باشد وتمام رویه های مبارزه با پدیده شوم زمین خواری هم براساس قانون و مستندات قانونی با هماهنگی دستگاه قضا و نیروی انتظامی انجام شده است.

مدیرکل بازرسی، رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد قشم احترام به اسناد معتبر و حق و حقوق واقعی مردم را از وظایف سازمان منطقه آزاد قشم برشمرد و تاکید کرد: افرادیدارای زمین های معتبر قانونی در جزیره قشم به هیچ وجه نباید از عملکرد مدیریت کنترل و نظارت سازمان منطقه آزاد نگران باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز