نیروهای جدیدالورود از مراکز انتقال نفت اقماری منطقه خلیج فارس بازدید کردند

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۰۸:۳۱:۰۸
کد خبر: ۴۷۷۹۲۶
نیروهای جدیدالورود از مراکز انتقال نفت اقماری منطقه خلیج فارس بازدید کردند
با هماهنگی واحد روابط عمومی منطقه خلیج فارس ؛ نیروهای خانم جدید الورود ارکان ثالث برای آشنایی بیشتر بااهداف و رسالت شرکت و آشنایی با سختی کار بهره برداران در مراکز اقماری از مراکز انتقال نفت اقماری منطقه خلیج فارس بازدید نمودند.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، در این بازدید رئیس مرکز انتقال نفت مهرآران به تشریح چگونگی انتقال کلان و ایمن فرآورده های نفتی توسط مراکز انتقال پرداخت. 

مهندس کیوان مهر در ادامه به سیستم ایمنی و آتش نشانی مرکز اشاره کرد و عملیات کولینگ (خنک کننده مخازن) را به صورت عملی به نمایش در آورد. 

یادآور می شود در این بازدید بانوان شاغل از نزدیک با فعالیت های شرکت آشنا شدند همچنین ضمن آشنایی با فعالیت های شرکت ، از مخازن فرآورده های نفتی مهرآران، طول مسیر خط و مخابرات مرکز نیز بازدید کردند. 

لازم به ذکر است ؛ در این بازدید دو روزه با هماهنگی واحد آموزش ، دوره عمومی آشنایی با تخلیه تلفنی نیز برای شاغلین جدید الورود در مراکز آموزشی مهرآران با حضور حداکثری شاغلین برگزار شد. 

گفتنی است ؛ در طول این بازدید با حضور پر شور کارکنان جدید الورود مسابقات فرهنگی از جمله برداشت آزاد در خصوص زندگی کارکنان اقماری نیز برگزار شد.

نظر شما
پرونده ویژه