رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

فعالیت روابط عمومی‌ها به ابزرا نوین ارتباط جمعی ضروری است/ محله‌محور بودن، هدف اصلی شورای چهارم

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۳:۱۸:۳۲
کد خبر: ۴۷۸۶۸۴
فعالیت روابط عمومی‌ها به ابزرا نوین ارتباط جمعی ضروری است/ محله‌محور بودن، هدف اصلی شورای چهارم
رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: با توجه به پیشرفت ارتباطات الکترونیکی، ارتباط‌گیری روابط عمومی‌ها بسیار مهم و ضروری است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، پرویز سالاری در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های وابسته به شهرداری بندرعباس اظهار کرد: مجموعه روابط عمومی شهرداری‌ها باید نسبت به دانستنی‌های روز این حوزه آگاهی داشته و دانش تخصصی خود را افزایش دهند.

وی افزود: ایجاد ارتباط نزدیک با شهروندان باید مورد توجه روابط‌عمومی‌ها قرار بگیرد، به نحوی که بتواند خدمات و اقدامات شهرداری را به شهروندان اطلاع‌رسانی کند.

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به پیشرفت‌های جهانی در حوزه‌های مختلف فناوری و تکنولوژی و همچنین افزایش ابزارهای ارتباطات جمعی و اجتماعی، گفت: با توجه به پیشرفت ارتباطات الکترونیکی، ارتباط‌گیری روابط عمومی‌ها بسیار مهم و ضروری است.

سالاری خاطرنشان کرد: اینترنت و ارتباطات از طریق شبکه‌های اجتماعی در تمام دستگاه‌ها و به‌ ویژه شهرداری‌ها تا میزان قابل توجهی اهمیت پیدا کرده است، زیرا این شیوه می‌تواند پل ارتباطی بسیار خوبی میان سازمان مربوطه با جامعه باشد.

وی با بیان اینکه برقرای ارتباط یک بینش فرهنگی است، گفت: مجموعه روابط عمومی باید با فراگیری مهارت‌های کلامی و غیر کلامی ارتباط مؤثری را با شهروندان و پرسنل شهرداری برقرار کند.

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه نقدها را باید به عنوان یک فرصت دانست، گفت: محله محور بودن، یکی از شعارها و اهداف شورای چهارم بندرعباس بوده و اکنون می‌توان گفت که این هدف محقق شده است.

سالاری با اشاره به این که روابط عمومی ها باید اخبار را شفاف، گویا، و بدون هیچ گونه ابهام به دست مردم برسانند، بیان کرد: شعار همیشگی روابط عمومی‌ها، صراحت، صداقت و شفافیت است و اگر با سرعت عمل در پاسخگویی نیز همراه باشد، آینده‌ای درخشان پیش روی روابط عمومی‌ها خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز