بازدید معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار جاسک و هیات همراه ازسد انحرافی جگین و ایستگاه پمپاژ

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۸:۴۴:۰۲
کد خبر: ۴۷۸۹۶۲
معاون محترم برنامه ریزی و عمرانی فرماندار جاسک با همراهی جمعی از مسئولین شهرستان از تأسیسات شرکت آب منطقه ای هرمزگان بازدید نمودند.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ روح اله چرامین، مدیر امور آب جاسک با تشریح اهداف شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان، از لایروبی و تعمیر و بهسازی وضعیت ایستگاه پمپاژ جگین بیان داشت: بهبود و ساماندهی وضعیت آبرسانی به کشاورزی دشت جگین و همچنین حفظ منابع آب، برنامه هایی است که امسال با اجرای لایروبی دریاچه سد انحرافی و تعمیر پمپ ها در دست اجرا داریم.

روح اله چرامین در این بازدید از معاون فرماندار خواستار توجه و پشتیبانی ایشان و مجموعه شهرستان جهت اجرای هر چه بهتر این برنامه ها شدند.

مهندس باباخانی، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار جاسک، ضمن اعلام رضایت خود از برنامه های دردست اجرای شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان، بیان داشت؛ در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری گردیده است، کلیه مسئولین شهرستان باید به فکر حرکت در این راستا بوده و کارهای دردست اقدام شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان نمونه بارز حرکت در این مسیر است.

وی در پایان، حمایت خود را از برنامه های امور آب جهت سال زراعی پیش رو اعلام نمود و از مسئولین شهرستان خواست تا با همکاری بیشتر در جهت پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب حرکت نمایند.

گفتنی است عملیات لایروبی سد انحرافی جگین در مراحل پایانی کار قرار دارد و به زودی آبرسانی به دشت جگین  و شروع سال زراعی جدید رقم خواهد خورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز