معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان:

تربیت بدنی در مدارس باید با دید علمی حرکت کند

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۸:۵۴:۱۴
کد خبر: ۴۷۸۹۷۰
تربیت بدنی در مدارس باید با دید علمی حرکت کند
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت:امروزه تربیت بدنی و ورزش در مدارس باید علمی و به جلو حرکت کرده و از همه توان برای پیشبرد اهداف تربیت بدنی و ورزش مدارس استان استفاده نماید.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، علیرضا باقری در جلسه اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزش مدارس بابیان این که استان هرمزگان از لحاظ پژوهش های علمی تربیت بدنی یکی از استان های نمونه کشور انتخاب شده اظهار امیدواری کرد با کمک گرفتن از همه ی  توان علمی و پژوهشی بتوان میزان آسیب های ورزشی دانش آموزان را به حداقل رساند.

 این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 60 نفر از آموزگاران درس تربیت بدنی استان دارای مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشند .

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه گفت: با بهره گیری از ظرفیت علمی و نیروی انسانی می توان در جهت رشد و شکوفایی استعداد دانش آموزان قدم های موثری برداشت.

گفتنی است نشست فعالیت های ورزش مدارس با موضوع اجرای طرح پژوهشی و همه گیرشناسی آسیب های ورزشی دانش آموزان به همت اداره تربیت بدنی مدارس و با حضور سرگروه های آموزشی درس تربیت بدنی و جمعی از دبیران  تربیت بدنی مدارس برگزار شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز