رشد ۲۵درصدی خرید محصولات کشاورزی تعاون روستایی هرمزگان

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۰:۱۶:۲۴
کد خبر: ۴۷۹۰۳۰
رشد ۲۵درصدی خرید محصولات کشاورزی تعاون روستایی هرمزگان
از ابتدای سال تاکنون 55هزار تن محصولات کشاورزی شامل گندم، ذرت، کلزا، خرما و سایر محصولات در قالب تضمینی و توافقی از کشاورزان در شهرستان های استان خریداری شده است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ سیروس اسدپور اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 55هزار تن محصولات کشاورزی شامل گندم، ذرت، کلزا، خرما و سایر محصولات در قالب تضمینی و توافقی از کشاورزان در شهرستان های استان خریداری شده است.

وی با اعلام اینکه سال گذشته در همین مدت، 44 هزار تن محصولات از کشاورزان خریداری شده بود، اعلام کرد: میزان خرید محصولات کشاورزی به استثنای خرید حمایتی در سالجاری 25 درصد افزایش داشته است.

اسدپور تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 47 هزار و 400 تن محصول بصورت تضمینی و 7 هزار و 500 تن به صورت توافقی از کشاورزان استان خریداری شده است.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان ارزش کل محصولات خریداری شده را بالغ بر 716 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بهای کامل این محصولات در وجه کشاورزان پرداخت شده است.

وی هدف از خرید محصولات کشاورزی افزایش فروش محصولات، جلوگیری از ضرردهی، کاهش نقش دلالان در بازار و حمایت از کشاورزان، کمک به کاهش فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده دانست.

اسدپور، اجرای طرح بازاریابی و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در هرمزگان را از طرح های اولویت دار این شبکه عنوان کرد و گفت: در این طرح تلاش می شود با بهره گیری از توانمندی شبکه های تعاون روستایی از طریق برپایی غرفه های عرضه مستقیم فروش، به حذف واسطه ها و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی باکیفیت و قیمت مناسب کمک شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز