یادواره شهدای دانش آموز وفرهنگی آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۱۷:۰۷
کد خبر: ۴۷۹۵۵۲
یادواره شهدای دانش آموز وفرهنگی آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس
با حضور مسئولین استانی وشهرستانی یادواره شهدای دانش آموز وفرهنگی آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان,یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس با حضور مسئولین استانی وشهرستانی درحسینیه سپاه ناحیه بندرعباس برگزار شد.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دوگفت :دراین مراسم که در جوار کارگاه ساخت درب حرمین عسکریین برگزار می شد با تشکرازمسئولین گفت:این یادواره با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانش اموز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برگزار نموده ایم .

حسینی افزود:شهدای دانش آموز در دوران دفاع مقدس سنگر علم و دانش را ترک کرده و در سنگر دفاع مقدس در جبهه ها، درس تهذیب نفس را گذراندند و از این آب وخاک با جانفشانی دفاع کرده اند.

وی تصریح نمود:یکی از برنامه های مهم هفته بسیج دانش آموزی برگزاری یادواره شهدا دانش آموز است ,شایسته است دانش آموزان با تحقیق و پژوهش در خاطرات رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس با اهداف شهداء بیشتر آشنا شوند,.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دوگفت:همه ما نسبت به شهداء وخانواده معظم آنها مدیون هستیم وباید وظیفه ای که برعهده داریم تلاش کنیم ,وی در ادامه از دانش آموزان خواست با درس خواندن وحضور در دانشگاهها راه شهداء را ادامه دهند.

وی در پایان ازحوزه های مقاومت بسیج خواهران ,برادران وفرهنگیان ناحیه دوکه زمینه سازبرگزاری این یادواره بودند تقدیر نمود.

تجلیل از خانواده معظم شهدا ,اجراء سرود,اجراء مداحی و دکلمه توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های یادواره شهداء بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز