برگزاری نشست منطقه ای بررسی بودجه سال ۹۶ تامین اجتماعی در بندرعباس

۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۸:۱۷
کد خبر: ۴۸۰۵۶۶
برگزاری نشست منطقه ای بررسی بودجه سال ۹۶ تامین اجتماعی در بندرعباس
طی هفته جاری، بندرعباس میزبان مدیران و کارشناسان واحدهای بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی هفت استان جنوبی کشور بود که به منظور بررسی بودجه پیشنهادی سال ١٣٩٦ این سازمان بیمه گر گردهم جمع شده بودند.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، نشست منطقه ای بررسی بودجه پیشنهادی سال ١٣٩٦ ادارات کل و مدیریتهای درمان استانهای هرمزگان، فارس، کرمان، بوشهر، سیستان و بلوچستان و کهکیلویه و بویراحمد و یزد با حضور مدیرکل بودجه و تشکیلات سازمان تامین اجتماعی به میزبانی شهر بندرعباس برگزار  شد.

در این نشست سه روزه، بودجه پیشنهادی سال ١٣٩٦ ادارات کل و مدیریت های درمان استان های مذکور، در سه حوزه بیمه ای، درمان و ساخت ساز به صورت جداگانه با حضور مدیران و کارشناسان این استانها مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت.

"محمود مجیدی نسب" مدیر کل بودجه و تشکیلات سازمان تأمین اجتماعی در این نشست، از ابعاد مختلف تأثیرگذاری اوضاع اقتصادی کشور بر منابع این سازمان بیمه گر سخن گفت و صرفه جویی مالی، اجرای بودجه برنامه ای، توجه به اقتصاد مقاومتی و صیانت از سرمایه های سازمان را مهم ترین اولویت های سازمانی اعلام کرد.

وی پرداخت به موقع و بدون تأخیر حقوق مستمری بگیران از جمله دغدغه های مسئولان سازمان تأمین اجتماعی دانست و بر لزوم اعمال انضباط بودجه ای برای سپری شدن یک سال موفق مالی در سال 96 تأکید کرد.

نظر شما