شهردار بندرعباس:

خلاء وجود کوهستان پارک در بندرعباس احساس می شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۰:۰۶:۲۹
کد خبر: ۴۸۱۳۴۹
شهردار بندرعباس به همراه معاونین و جمعی از مدیران شهرداری از روند اجرایی پروژه کوهستان پارک پنجعلی بازدید کرد و از نزدیک جزئیات این پروژه را بررسی کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، عباس امینی زاده در حاشیه این بازدید اظهار کرد: پروژه کوهستان پارک بندرعباس یکی از اقدامات مهم شهرداری بندرعباس طی سال های اخیر است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بندرعباس در نظر دارد امکانات و تفریحات سالم جدید را در شهر ایجاد کند، افزود: خلاء وجود یک فضای تفریحی سالم و دور از محیط شهری احساس می شد که در این ارتباط با توجه به پیشینه این منطقه و جایگاهی که از دیرباز در بین مردم بندرعباس داشته و در نظر گرفتن شرایط محیطی و طبیعی این منطقه، تصمیم به احداث این مجموعه گرفته شد.

امینی زاده بیان کرد: این پروژه نیز مانند بسیاری دیگر از پروژه های جاری شهرداری بندرعباس با شرایط ویژه و امکانات داخلی شهرداری انجام شده که نوع  مدیریت آن به سبک اقتصاد مقاومتی است.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: امیدواریم با تکمیل بخش های مختلف کوهستان پارک بندرعباس، این پروژه تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد و مردم بندرعباس بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با اظهار این که خلاء وجود یک کوهستان پارک و فضای تفرجگاهی برای شهروندان در بندرعباس احساس می شد، بیان کرد: 2 و نیم کیلومتر مسیر پیاده روی، پیست دوچرخه سواری، جاده دسترسی، برکه و آبگیر، کاشت نهال های بومی و غیره، جزو اقداماتی است که شهرداری بندرعباس برای احداث فاز نخست این مجموعه انجام داده است.

نظر شما