کشف ۳ میلیون و ۵۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق در بندرلنگه

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۷:۴۸
کد خبر: ۴۸۱۳۵۷
کشف ۳ میلیون و ۵۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق در بندرلنگه
فرمانده انتظامی استان از کشف سه میلیون و 590 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش چهار میلیارد و 500 میلیون ریال در " بندرلنگه " خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،سردار " عزیزاله ملکی " گفت : ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه در راستای مقابله با کالای قاچاق ، حین کنترل محورهای مواصلاتی ،یک دستگاه خودرو ایسوزو حامل سیگار قاچاق را در محور"حمیران – بندرلنگه" شناسایی کردند.

وی افزود : راننده خودرو مذکور به محض مشاهده ماموران به سمت روستای چاه کهنه اقدام به فرار کرد که در یک عملیات پلیسی خودرو متوقف و در بازرسی از آن سه میلیون و 590 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه ارزش سیگارهای کشف شده چهار میلیارد و 500 میلیون ریال است، تصریح کرد : در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه قاچاق کالا ، مغایر با سیاست های اقتصاد مقاومتی است و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان کماکان ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز