در جلسه مدیران متوسطه دوم ناحیه یک ؛

سیاست های حوزه آموزش متوسطه دوم در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ تبیین شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۶:۵۹
کد خبر: ۴۸۱۳۶۵
سیاست های حوزه آموزش متوسطه دوم در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ تبیین شد
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در اولین جلسه مدیران متوسطه دوم در دبیرستان نمونه متوسطه اول جامعه الصادق ، سیاست های حوزه متوسطه دوم را در سال تحصیلی 96-1395 تبیین نمود.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، اسحق زارعی  اهم سیاست های آموزش و پرورش را ارتقای کیفیت آموزشی و ارتقای میانگین نمرات کتبی نهایی و همچنین توجه به شاخص قبولی در دانشگاه های دولتی و کسب رتبه های برتر در مسابقات و جشنواره ها را مطرح کرد .

همچنین در این نشست خانم حاجی زاده کارشناس ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز با تاکید بر اصلاح فرمهای ارزیابی عملکرد در سال جدید گفت : در فرم های جدید بررسی عملکرد کارکنان رسمی و پیمانی توسط ارزیابی شونده و ارزیابی کننده 120 امیتازی شده که ارزیابی کننده دبیران در مدارس مدیر مدرسه و در ادارات نیز توسط کارشناس مسئول و معاون اموزشی اداره است  .

کارشناس مسئول متوسطه دوم نظری اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این نشست گفت : فلسفه وجود ساختارهایی مانند شورای دبیران ، انجمن اولیا و مربیان و ... این است که در تصمیمات مدرسه به مدیران مشاوره و نظر داده و به مدیر مدرسه کمک کنند تا راندمان مطلوب صورت گیرد .

خوشبخت خطاب به مدیران متوسطه دوم افزود : نقش مدیر در مدرسه رهبری است و دبیران و بقیه همکاران در مدرسه نیز باید همراه و همسوی مدیر مدرسه باشند .

وی ادامه داد : در برنامه سالیانه باید از تمام ظرفیت مدرسه در جهت تحقق اهداف آموزشی استفاده برد و مدیران مدارس در صورتی که تمام ارکان آموزش و پرورش از بالا تا پائین و از کل تا جزء در کنار هم قرار گیرد ، می توانند رهبری صحیح آموزشی در مدارس داشته باشند .

کارشناس مسئول متوسطه دوم نظری اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین بر نگرش مثبت مدیر و معاونین مدارس نسبت به دانش آموزان تاکید کرد و گفت : در فرآیند مدیریت آموزشی ، مثبت نگری به دانش آموزان از سوی کادر آموزشی منجر به پیشرفت درسی و سبب ایجاد روحیه مثبت و خودباوری در دانش آموزان می شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز