بررسی مشکلات و چالش های اجرای فرآیندهای سامانه ساماب

۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۰۷:۵۹:۳۵
کد خبر: ۴۸۱۷۴۵
بررسی مشکلات و چالش های اجرای فرآیندهای سامانه ساماب
به منظور بررسی مشکلات و چالش های اجرای فرآیندهای سامانه ساماب جلسه ای با حضور کاربران این سامانه و مهندس عباس زاده مدیر مدیریت هیات مدیره و مدیرعامل توسط معاونت برنامه ریزی در سالن کنفرانس این شرکت برگزار گردید.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ به منظور بررسی مشکلات و چالش های اجرای فرآیندهای سامانه ساماب جلسه ای با حضور کاربران این سامانه و مهندس عباس زاده مدیر مدیریت هیات مدیره و مدیرعامل توسط معاونت برنامه ریزی در سالن کنفرانس این شرکت برگزار گردید.

مهندس عباس زاده با بیان اینکه سیستم یکپارچه حفاظت به عنوان یکی از پروژه های اصلی طرح احیاء و تعادل بخشی از سال جاری به طور جدی وارد مرحله اجرا شده که استان هرمزگان در مرحله آماده سازی زیرساختها، استقرار و اجرایی نمودن آن از استانهای پیشرو در این زمینه بوده است.

 این جلسه به منظور برطرف نمودن نواقص سامانه و اعمال تغییرات لازم برای تأیید نهایی تشکیل شد که مراحل گردش کار ورود هر پرونده به سامانه ساماب بررسی گردید.

همچنین مهندس کمالی معاونت برنامه ریزی شرکت، با اشاره به زیرساختها و بسترهای اجرایی و ارزیابی این سامانه، ضمن بیان نواقص اساسی آن، اجرای ساماب و تکمیل آن را مورد تأکید قرار داد و افزود: اظهار نظر کمیسیون صدور پروانه و پروانه ها، امور مشترکین و درآمد، دفاتر پیشخوان، تدوین قالب استعلام های مورد نیاز و مجوزها از جمله مواردی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

در پایان، اعضاء حاضر در جلسه به بحث و بررسی و ارائه نقطه نظرات خود در این خصوص پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز