کشف کالاهای قاچاق ۲ میلیاردی در میناب

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۱:۱۷
کد خبر: ۴۸۲۹۶۱
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان میناب از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد و 220 میلیون ریال طی 24 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،سرهنگ " احسان رکنی خو " گفت: در راستای اجرای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران انتظامی شهرستان میناب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را طی 24 ساعت گذشته به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: در اجرای این طرح ، ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند دو محل دپو کالای قاچاق را در روستای "تیاب" شناسایی کنند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از محل دپوها مقدار 27 تن و 560 کیلوگرم برنج خارجی قاچاق کشف شد ، اذعان داشت: کارشناسان ارزش برنج های مکشوفه را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ رکنی خو در ادامه با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی ایسوزو در حوالی روستای "تلنگ"، اظهار داشت: از خودروهای مذکور دو تن و 400 کیلوگرم لیمو خشک قاچاق به ارزش 720 میلیون ریال کشف و دو متهم در این زمینه دستگیر شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان میناب تاکید کرد: پلیس با اجرای طرح های امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا با این پدیده شوم ،به صورت قاطع،قانونی و بدون اغماض برخورد می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز