مشاور فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۶:۵۵
کد خبر: ۴۸۳۳۱۶
مشاور فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد
طی حکمی از سوی حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مشاور فن آوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان منصوب شد.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،حمید رضا مومنی در این حکم خطاب به محمد رضا عباسی مشاور فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم آورده است، مطالعه، طراحی، توسعه، پیاده سازی، پشتیبانی با مدیریت سیستم های اطلاعاتی مبتنی بر رایانه، به ویژه برنامه های نرم افزاری و سخت افزاری از عمده مسئولیت های جنابعالی می باشد.

حمید رضا مومنی در این حکم همچنین هفت هدف مهم و ماموریت را برای وی به شرح ذیل تعریف کرده است.

* تدوین سند راهبردی و برنامه جامع فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان در راستای پشتیبانی و تحقق اهداف و برنامه های راهبردی سازمان و تمامی شرکت های تابعه.

* مشارکت در تحقق سازمان دانش محور با ایجاد زیرساخت مناسب جهت استقرار نظام مدیریت دانش و پایگاه معتبر و غنی از تجارب، دانش و اطلاعات ارزشمند موجود در صنعت و تعامل با صاحب نظران، متخصص و ذینفعان داخلی و خارجی.

* سیاستگذاری، تدوین و پیاده سازی نظام های نوین مدیریتی در خصوص امنیت، سنجش عملکرد، مدیریت خدمات و طرح ها در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات و تضمین همراستایی آن با اهداف و استراتژی سازمان با بکارگیری استانداردها و روال های به روز و معتبر جهانی.

* سیاستگذاری و ایجاد روال های استاندارد توسعه سامانه ها و زیرساخت های اطلاعاتی و ارتباطی یکپارچه سازمان.

* طراحی، توسعه و استقرار سازمان الکترونیکی یکپارچه مورد نیاز سازمان با بکار گیری الگوی تفکر سیستمی و رویکرد فرآیندی.

* سیاستگذاری، ایجاد روال های استاندارد به منظور ارتقای توانمندی و دانش تمامی کارکنان و مدیران در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات.

* ایجاد زمینه های رشد، تعالی، دانش و فن آوری های نوین در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات از طریق تقویت فعالیت های هدفمند و کنترل شده با مراکز و مجامع علمی و صنعتی و تجاری.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان برای محمد رضا عباسی در انجام وظایف محوله و خدمت به مردم با استعانت از خداوند متعال و به کارگیری تمام توان خویش، با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، آرزوی موفقیت کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز