جلسه کمیته انسجام بخشی امور زنان و خانواده صنعت آب و برق؛

برگزاری جلسه انسجام بخشی امور زنان و خانواده صنعت آب و برق استان هرمزگان

۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۳۴:۰۱
کد خبر: ۴۸۳۳۵۸
برگزاری جلسه انسجام بخشی امور زنان و خانواده صنعت آب و برق استان هرمزگان
جلسه کمیته انسجام بخشی امور زنان و خانواده با حضور سرکار خانم طبسی مشاور امور زنان و خانواده شرکت آب منطقه ای هرمزگان و سرکار خانم آشوری دبیر کمیته انسجام بخشی امور زنان و خانواده در صنعت آب و برق استان، در شرکت برق منطقه ای هرمزگان برگزار گردید.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ جلسه کمیته انسجام بخشی امور زنان و خانواده با حضور سرکار خانم طبسی مشاور امور زنان و خانواده شرکت آب منطقه ای هرمزگان و سرکار خانم آشوری دبیر کمیته انسجام بخشی امور زنان و خانواده در صنعت آب و برق استان، در شرکت برق منطقه ای هرمزگان برگزار گردید.

در این جلسه خانم آشوری، به حفظ و ارتقاء مقام و منزلت زن اشاره نمود و اظهار داشت: احترام به حریم خانواده باعث ایجاد همدلی و تحکیم پایه های خانواده می شود.

وی در ادامه ضمن تأکید به تطبیق آب و برق گفت: نقش بانوان در مدیریت مصرف آب و برق دارای اهمیت زیادی است.

خانم طبسی مشاور امور زنان و خانواده خاطر نشان ساخت: زنان شاغل در وزارت نیرو، همواره با ارتقای توانمندی های خود، گام های مؤثری در دستیابی به اهداف مشخص، از جمله مدیریت پایدار کمی و کیفی منابع و مصارف آب و عرضه آب مطمئن، کافی و قابل مصرف برخواهند داشت.

گفتنی است در خاتمه، ضمن تقدیر از زحمات سرکار خانم آشوری، خانم طبسی، به مدت دو سال به عنوان دبیر جدید کمیته انسجام بخشی امور زنان و خانواده صنعت آ ب و برق معرفی گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز