فرماندار بندرعباس :

دستگاههای اجرایی پروژه های عمرانی خود را پیگیری و به انجام رسانند .

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۷:۳۳:۵۸
کد خبر: ۴۸۳۵۹۸
دستگاههای اجرایی پروژه های عمرانی خود را پیگیری و به انجام رسانند .
جلسه شورای اداری شهرستان بندرعباس به ریاست احمد پویافر فرماندار بندرعباس در محل تالار غدیر فرمانداری بندرعباس برگزار شد .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، جلسه شورای اداری شهرستان بندرعباس به ریاست احمد پویافر فرماندار بندرعباس در محل تالار غدیر فرمانداری بندرعباس برگزار شد .

فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن عرض تسلیت اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و شهادت هموطنان و هم استانی های گرامی در حادثه سامرا اظهار داشت : برنامه های ستاد بازآفرینی ، علاوه بر شهر بندرعباس ، باید در شهرهای کوچک شهرستان نیز در زمینه ، احیای بافت های ناکارآمد شهری اجرایی شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس بیان داشت : بی تردید فرهنگ پاکی و خلوص و گسترش فرهنگ در همه سطوح و برای تمام اقشار، نیاز به تلاش و همبستگی فراوان دارد و کتاب میتواند در  این عرصه و میدان بخوبی به کار گرفته شود و کارایی خود را به نیکی به منصه ظهور و بروز برساند و وظیفه همه افراد فرهیخته و همه نهادهای فرهنگی کشور است که در اشاعه، گسترش و تقویت هرچه بیشتر مسأله کتاب و کتابخوانی اهتمام ورزند و در یک کلام، همه درد آشنایان و دل اگاهان به منظور بسیج همگانی برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی بپا خیزند .

احمد پویافر در ادامه تصریح کرد :  کتاب میراثی ماندگار، پدیده ای باشکوه و با ارزش و عنصری رشد افرین و روشنگر در پهنه زندگی بشر است.

پویافر فرماندار بندرعباس در این جلسه طی بازدیدی که روز گذشته از روستاهای بخش فین  داشت ، گفت : لازمه هر توفیق ایمان و اتکال به خداوند متعال است و هر کجا توکل به خدا باشد عمران و آبادی در آن موجود می باشد و این امر با تلاش و پیگیری برای تحقق اهداف و با ایجاد هماهنگی ، برنامه ریزی و ارتباط منسجم بین مردم با مسئولان محقق میگردد .

وی در پایان اذعان داشت  : مسئولان دستگاههای اجرایی باید با همت و اراده قوی و حضور در مناطق روستایی درجهت رفع مشکلات و خدمت‌رسانی بهتر به مردم با ایجاد زیر ساختهای مناسب تلاش نمایند .   

فرماندار بندرعباس خاطرنشان کرد : در نمیه دوم سال قرار داریم و شرایط مناسب است تا  دستگاههای اجرایی پروژه های عمرانی خود را به پایان رسانند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز