معاون امور صنایع و معادن اعلام نمود:

۶۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنعت پرداخت شده است

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۷:۴۴:۲۶
کد خبر: ۴۸۳۶۰۰
۶۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنعت پرداخت شده است
سی و سومین جلسه تسهیلات رونق تولید با هدف بررسی پرونده های عودت داده شده از بانک های عامل در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، سهراب رضوانی معاون امور صنایع و معادن سازمان ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعال بانک های عامل در پروژه تسهیلات رونق تولید گفت: این پروژه یکی از مهمترین اهداف اقتصاد مقاومتی است که امیدواریم با سعی و تلاش همگانی شاهد اجرایی شدن پروژه رونق تولید در استان باشیم و بتوانیم رشد و توسعه را در واحدهای تولیدی افزایش دهیم.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: از مجموعه 104 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده به واحدهای تولیدی توسط بانک های عامل 62 میلیارد تومان به حوزه صنعت پرداخت شده است که باید با سعی و تلاش بیشتری جهت جذب کلیه سهمیه استان اقدام نماییم .

وی عنوان کرد: مدیران عامل بانک ها هم باید با مساعدت و  روحیه جهادی و بکارگیری ساز و کارهای قانونی برای حمایت از تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی همکاری کنند.

رضوانی اظهار داشت: در جهت حمایت از واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل، تعداد937پرونده واحدهای تولیدی تحت پوشش سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند. که از این تعداد به 440 پرونده تسهیلات رونق تولید تسهیلات پرداخت شده است.

رضوانی یادآور شد: طرح های دارای توجیح فنی به کمیته کارشناسی عودت داده می شوند تا در صورت برطرف شدن مشکلات، دوباره به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شوند.

معاون امور صنایع و معادن در پایان گفت: ما موظفیم برای بهبود عملکرد استان وضعیت پرداخت تسهیلات را بررسی و رصد و چالش های موجود را بررسی و برطرف کنیم.

شایان ذکر است: در سی و سومین جلسه رونق تولید تعداد 21 پرونده واحدهای تولیدی استان هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز