کشف ۱۲۲ کیلو حشیش در بندرعباس

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۷:۴۷:۵۷
کد خبر: ۴۸۳۶۰۱
کشف ۱۲۲ کیلو حشیش در بندرعباس
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از شناسایی و دستگیری یک قاچاقچی مسلح مواد مخدر و کشف 122 کیلو حشیش خبرداد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،سرهنگ "اسماعیل مشایخ" گفت : ماموران انتظامی شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر را در یکی از مناظق حاشیه ای بندرعباس شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه یکی از اعضای مسلح این باند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها، پنج قبضه اسلحه شامل چهار قبضه وینچستر ، یک قبضه کلاش و 26 فشنگ جنگی کشف کردند.

سرهنگ مشایخ با بیان اینکه در این رابطه 122 کیلو حشیش در بسته های مختلف و آماده توزیع کشف شد، بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان همچنین هشت تن از خرده فروشان مواد مخدر را که در حاشیه شهر مخفی شده بودند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به تعامل و همکاری خوب شهروندان با پلیس در راستای پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و شناسایی و دستگیری مجرمان ، تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و تلاش خود با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی با قوت و قاطعیت برخورد و با مجرمان و متخلفان بدون اغماض برابر قانون رفتار می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز