ساخت بیش از سه هزار قلم کالا با نگاه به توان داخلی در شرکت پالایش نفت بندرعباس

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۷:۵۴:۳۶
کد خبر: ۴۸۳۶۰۲
ساخت بیش از سه هزار قلم کالا با نگاه به توان داخلی در شرکت پالایش نفت بندرعباس
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: در راستای حمایت از توان تولید کنندگان داخلی و همچنین استفاده از امکانات داخلی شرکت بیش از سه هزار قلم انواع کالا مورد نیاز پالایشگاه بندرعباس توسط تولید کنندگان و سازندگان داخلی ساخته و مورد استفاده قرار گرفت است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، مهندس نامور در سیزدهمین کنفرانس مهندسی ساخت و تولید ایران که به میزبانی دانشگاه هرمزگان برگزار شد گفت: در سالهای اخیر بیش از سه هزار و 300 قلم انواع کالا به تعداد 249 هزار عدد به منظور استفاده در پالایشگاه بندرعباس توسط سازندگان و تولید کنندگان داخلی تامین

شده است.

وی با بیان اینکه شرکت پالایش نفت بندرعباس 18 درصد فرآورده های نفتی مورد نیاز کشور را با استفاده از بیش از دو هزار و 600 تجهیز مرتبط با صنایع پالایش نفت تامین می کند افزود: این شرکت در راستای تولید مستمر محصولات نفتی به مدیریت تامین حدود 256 هزار قطعه یدکی نیاز دارد که با بهره گیری از کارشناسان علوم فنی و مهندسی نسبت به شناسایی و امکان سنجی ساخت اقلام قابل ساخت از طریق امکانات داخلی شرکت و همچنین بهره جویی از توان تولیدی شرکتهای داخلی اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: اقدام شرکت پالایش نفت بندرعباس در اطمینان به توان تولید داخلی در این مدت علاوه بر صرفه جویی 182 میلیارد ریالی، زمینه خودکفایی صنعتی در تامین بخش زیادی از قطعات و تجهیزات مورد نیاز شرکت را ایجاد نموده و با بومی سازی تکنولوژی های مذکور از خروج ارز از کشور نیز جلوگیری به عمل آمده است.

وی افزود: ایجاد اشتغال و ایجاد فضای رقابت در جهت افزایش کیفیت و توان تولید در شرکتهای قطعه ساز، استفاده بهینه از توان ساخت داخل شرکت و استفاده سایر شرکتها از قطعات ساخته شده مشترک از دیگر دستاوردهای استفاده از توان ساخت داخل است.

سیزدهمین کنفرانس مهندسی ساخت و تولید ایران با شعار نظام مهندسی ساخت و تولید پیش نیاز اقتصاد مقاومتی، با همکاری دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه هرمزگان، انجمن مهندسان ساخت و تولید ایران، دانشگاهها، مراکز پژوهشی و صنعتی کشور در بندرعباس برگزار شد.

در این کنفرانس 250 مقاله ارائه شد که شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز با ارائه مقاله مدیریت فرآیند ساخت و تولید در شرکت پالایش نفت بندرعباس در این کنفرانس حضور داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز