دکتر چرسی زاده در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرعباس

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۸:۲۳:۳۸
کد خبر: ۴۸۳۶۱۵
دکتر چرسی زاده در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرعباس
تامین خون سالم و فرآورده های آن چالش امروز بشر است و مراکز انتقال خون جهت تحقق اهداف حیاتی خود که همانا تامین خون سالم برای مصرف بیمارستانها ومراکز درمانی است نیاز به حمایت و نگاه ویژه همه جانبه مدیران ومسئولین دارد

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،هشتمین جلسه شورای اداری مورخ 24آبان ماه 95در سالن اجتماعات فرمانداری بندرعباس باحضور مهندس پویافر (فرماندار )مدیران ومعاونین دستگاههای اجرایی این شهرستان برگزار گردید .

در این جلسه دکتر چرسی زاده معاون فنی ومسئول آموزش انتقال خون هرمزگان به نقش خطیر و حیاتی فعالیت‌های مختلف مجموعه انتقال خون در حفظ و ارتقای سلامت جامعه اشاره و به تشریح عملکرد ،جایگاه وفرایندهای انتقال خون اشاره نمود .

دکتر چرسی زاده با اشاره به اینکه برای خون تاکنون هیچگونه ماده جایگزینی کشف نشده است افزود :تامین خون سالم و فرآورده های آن چالش امروز بشر است و مراکز انتقال خون جهت تحقق اهداف حیاتی خود که همانا تامین خون سالم برای مصرف بیمارستانها ومراکز درمانی است نیاز به حمایت و نگاه ویژه همه جانبه مدیران ومسئولین داردکه بدون شک حمایت در این امر ما را در تحقق اهداف عالیه این سازمان یاری میرساند .

 وی همچنین با قدردانی از تمامی مسئولین استانی که جهت کاهش وبرطرف کردن مشکلات مربوط به استان اهتمام میورزند خواستار تداوم همکاری‌ها ی مستمر آنها در حمایت از انتقال خون شد.

وی ضمن اعلام استقبال مردم جهت اهدای خون در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی به طرح نذر اهدای خون که در سطح ملی در کل کشور (از روز عاشورا تا پایان صفر )در حال اجرا میباشد اشاره وتوضیحات لازم را ارائه نمود و افزود :امیدوارم کلیه مسئولین امر، با حمایت از این طرح و ترغیب نیروهای تحت الامر جهت حمایت از مصرف کنندگان خون مشارکت فعال نمایند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز