سلیمی مطرح کرد

لزوم استفاده روابط عمومی‌ها از روش‌های کارآمد

۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۷:۵۴:۴۵
کد خبر: ۴۸۴۱۴۱
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس گفت: مدیر روابط عمومی در هر سازمان باید واجد یک سری خصوصیات و روش‌های کارآمد در اداره امور و انجام وظایف شغلی باشد تا بتواند موجب پیشرفت کاری در ادارات و سازمان‌ها شود.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، مجتبی سلیمی در مراسم معارفه مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه دو اظهار کرد: روابط عمومی در زندگی انسان از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و این موضوع در ادارات و سازمان‌ها بسیار خطیرتر است، زیرا علاوه بر این که موفقیت یا عدم موفقیت فرد مطرح است، سرنوشت کل مجموعه نیز تحت تأثیر روش‌های به کار گرفته قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تغییرات در هر مجموعه اداری یک امر بدیهی است، افزود: قطعاً تغییرات در سطح مدیران با هدف پویایی و رشد فزاینده انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس با بیان اینکه در این ارتباط برخی تغییرات در مجموعه روابط عمومی شهرداری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مجموعه اقداماتی که اکنون در مجموعه شهرداری بندرعباس به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و رونق و آبادانی شهر صورت می‌گیرد، در هیچ برهه زمانی سابقه نداشته است.

سلیمی با اشاره به اجرای همزمان چندین پروژه بزرگ در سطح شهر، بیان کرد: احداث چند تقاطع غیرهم‌سطح، بوستان‌های متعدد و کوهستان‌پارک، فضاهای تفریحی و تفرج‌گاهی مختلف و غیره تنها بخشی از این پروژه‌ها است.

وی در ادامه نیز با تأکید بر اهمیت روابط عمومی در اعلام و اطلاع‌رسانی این اقدامات، تصریح کرد: اگر مجموعه‌ای روابط عمومی خلاق و پویا نداشته باشد، تمامی اقدامات ناقص مانده و اعلامی از خدمات در آن زمینه صورت نمی‌گیرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس گفت: روابط عمومی نقشی بسیار مؤثر در بهبود وضعیت سازمان و ایجاد تعامل بین مجموعه‌های درون و برون سازمانی دارد.

سلیمی اظهار کرد: اگر بخواهیم روابط عمومی نقش مطلوب و متناسب با شرایط را ایفا کند، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در درجه نخست هر سازمانی، نسبت به تثبیت و تقویت جایگاه روابط عمومی اقدام شود.

 

نظر شما