شهردار منطقه دو بندرعباس گفت:

مشارکت شهروندان ضرورت اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها/ پویایی روابط عمومی نیازمند تدبیر مدیران است

۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۸:۰۹:۵۲
کد خبر: ۴۸۴۱۴۷
بدون شک ایفای نقش شهروندان از طریق اظهارنظر، ارائه پیشنهاد، تصمیم‌گیری و قبول مسئولیت در زمینه‌های کاری مربوطه نیازمند شرایط خاصی است که مهمترین آنها آمادگی شهروندان برای این کار است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، مهدی رنجبری در آیین معارفه سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه دو اظهار کرد: بدون شک ایفای نقش شهروندان از طریق اظهارنظر، ارائه پیشنهاد، تصمیم‌گیری و قبول مسئولیت در زمینه‌های کاری مربوطه نیازمند شرایط خاصی است که مهمترین آنها آمادگی شهروندان برای این کار است.

وی افزود: درگیر شدن و مشارکت در تصمیم‌گیری با افرادی که تغییر جدید متوجه آنان می‌شود، یکی از مؤلفه‌های توسعه و پیشرفت است، زیرا تغییر بدون در نظر گرفتن ارکان جامعه امکان‌پذیر نیست.

شهردار منطقه دو بندرعباس با تأکید بر اینکه در این منطقه اقدامات فراوانی با مشارکت و همراهی مردم در حال انجام است، گفت: مشارکت یک فرآیند است که در آن شهروندان باید بصورت داوطلبانه در امور مربوط به شهرها دخالت کند، به شرطی که توان و انگیزه مناسب برای دخالت مؤثر را داشته باشند و جوانب مختلف کار را در نظر بگیرند.

رنجبری در بخش دیگری از سخنانش با اظهار اینکه شهرداری بندرعباس در اوج مشکلات اقتصادی و رکود جامعه خدمات قابل توجهی به شهروندان ارایه می‌کند، افزود: در این میان، نتیجه تلاش همکاران همه بخش‌های عمرانی، خدمات، فرهنگی و غیره باید از طریق روابط عمومی به بیرون منعکس شود.

وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی یکی از اصلی‌ترین بخش‌های هر سازمان است، گفت: اهمیت روابط عمومی زمانی مشخص می‌شود که سازمان با اعتقاد به این مقوله، بخواهد نظر مخاطبین خود را جویا شده و در راستای جلب آن اقدام کند.

شهردار منطقه دو بندرعباس با اشاره به اینکه تغییرات برای اصلاح امور صورت می‌گیرد، تصریح کرد: پویایی روابط عمومی ابتدا با تدبیر مدیریت سازمان مربوطه و در وهله دوم با خلاقیت و تفکر مدیر روابط عمومی میسر می‌شود، چرا که بهره‌گیری صحیح و کامل از نیروهای مستعد در روابط عمومی نیازمند مدیریت صحیح و اصولی است.

اضافه می‌شود، در ادامه این دیدار فرامرز کریمی به عنوان سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه دو بندرعباس منصوب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز