معاون مهندسی و توسعه آبفای هرمزگان خبر داد:

اتمام پروژه فاضلاب چهار راه جهانبار تا دو هفته آینده

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۸:۴۶
کد خبر: ۴۸۴۷۱۴
اتمام پروژه فاضلاب چهار راه جهانبار تا دو هفته آینده
معاون مهندسی و توسعه آبفای هرمزگان از اتمام پروژه فاضلاب چهار راه جهانبار شهر بندرعباس تا دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،سعید صادقی در این باره گفت: این پروژه جهت اتصال خطوط انتقال و جمع آورى فاضلاب بلوار جمهوری اسلامى (شمال غرب بندرعباس) به خط اصلى ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره ٤ (سورو) است که در حال حاضر محدوده اجرای این خط از چهار راه جهانبار تا خط جمع آورى اصلى انتهاى بلوار جمهورى اسلامى است.

وی افزود: طول این خط ٣٨٥ متر لوله جى آر پى ١٠٠٠ م م با ٥ آدم رو (منهول) فاضلاب بوده و هزینه آن ٦ میلیارد ریال برآورد مى گردد که تا دو هفته آینده به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: پروژه هاى اجراى خط انتقال، شبکه هاى اصلى و فرعى، خطوط جمع آوری و نصب انشعابات فاضلاب در سطح شهر بندرعباس در مجموع با اعتبار ٢٦ میلیارد ریال در محلات سورو، 146 هتکاری، امیرآباد و شهرک پیامبر اعظم(ص) اجرا شده و براى سال جارى پروژه وصل انشعابات مناطق خیابان دانشگاه و

محدوده مرکز شهر (حد فاصل بازار زیتون تا میدان شهداء) و اجراى شبکه جمع آورى بخشى از کوى ملت و محلات حسین آباد و کوى ٢٢ بهمن را با اعتبارى حدود ٣١ میلیارد ریال در دستور کار دارد.

به گفته مهندس صادقی؛  با تخصیص اعتبارات عمرانى اجرای این پروژه ها در نقاط مختلف شهر بندرعباس تا پایان سال جارى به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است؛ همچنین معاون فرماندار بندرعباس نیز ضمن بازدید از روند اجرای این پروژه، در جریان مشکلات پیش رو قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز