کشف البسه های قاچاق ۵ میلیاردی در بندرخمیر

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۳:۰۴
کد خبر: ۴۸۴۹۵۶
کشف البسه های قاچاق ۵ میلیاردی در بندرخمیر
فرمانده انتظامی استان از کشف 19هزار و 865 ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش پنج میلیارد و 700 میلیون ریال در شهرستان خمیر خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،سردار"عزیزاله ملکی" گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز،مأموران انتظامی شهرستان خمیر با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از انتقال کالای قاچاق توسط یک دستگاه کانتینر مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام ایست و بازرسی موقت و مقطعی کانتینر مذکور را در محور اصلی شهرستان شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن ، 17 هزار و 436 ثوب البسه قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان خمیر حین کنترل خودروهای عبوری با توقیف چهار دستگاه خودرو سواری، دو هزار و 429 ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش 700 میلیون ریال کشف و چهار متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پدیده قاچاق به اقتصاد و بسیاری دیگر از مسائل کشور ضربه می زند، اظهار داشت: تمام سعی و تلاش نیروی انتظامی بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل رساند، محل های دپو قاچاق را شناسایی و به صورت ریشه ای این آسیب و معضل را برطرف کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز