۱۷کاراته کای تیم امید ایران در قشم غواص شدند

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۵:۴۸
کد خبر: ۴۸۵۳۲۶
۱۷کاراته کای تیم امید ایران در قشم غواص شدند
مدرس مجموعه غواصی نگین ساحل قشم گفت: 17 کاراته کای ملی کشورمان (تیم امید پسران) پس از طی دوره آموزش یک روزه غواصی در قشم موفق به کسب مدرک این رشته ورزشی شدند.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، سید محمد رضوی با بیان این مطلب گفت: کاراته کاهای ملی پوش کشورمان که با هدف شرکت در رقابت های آسیایی در جزیره قشم اردو زده بودند در آخرین روز از حضور خود با حضور در دوره آموزش غواصی در عمق 6 متری، مدرک بین المللی دریافت کردند.

وی ادامه داد: مدرک کاراته کاران کشورمان که از سوی مجموعه غواصی نگین ساحل قشم برای آنان صادر شده از نوع Try scuba  از سیستم ssi کشور آلمان (scuba schools international ) است.

بنا به این گزارش، تیم کاراته امید پسران ایران هشتم آبان ماه با هدف برپایی اردوی آمادگی جهت رقابت با حریفان آسیایی خود در کشور اندونزی و به دعوت سازمان منطقه آزاد قشم و سابقه میزبانی این سازمان از اردوهای تیم های ملی کاراته کشورمان، به جزیره قشم سفر کردند.

کاراته کاهای تیم امید ایران طی مدت اقامت در جزیره قشم تمرین های خود را در دونوبت صبح و عصر شامل 8 برنامه تمرین کاراته، 4 برنامه بدنسازی و 2  نوبت استراحت انجام دادند و در آخرین روز از اقامت خود با شرکت در دوره آموزش غواصی موفق به دریافت مدرک این رشته ورزشی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز