معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان:

دانش آموزان هرمزگانی برای کسب رتبه برتر کشوری المپیاد نانو گام برمی دارند

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۶:۴۹
کد خبر: ۴۸۵۳۴۰
دانش آموزان هرمزگانی برای کسب رتبه برتر کشوری المپیاد نانو گام برمی دارند
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته دانش آموزان هرمزگانی رتبه دوم المپیاد نانو را به خود اختصاص دادند از برگزاری اولین دوره سمینارهای آموزشی فناوری نانو در سال تحصیلی 96-95، ویژه آمادگی هشتمین المپیاد نانو خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ موسی دادی زاده  با اعلام این خبر افزود:این سمینارهای ازتاریخ 22آبان به مدت سه هفته تا هفتم آذرماه  در 13 منطقه آموزشی با همکاری پژوهش سراهای آن مناطق برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این سمینارهای سه ساعته را آشنایی دانش‌آموزان با علوم و فناوری نانو و آمادگی جهت شرکت در این دوره از المپیاد عنوان کرد و بیان داشت:  این سمینارها در دو گروه ویژه دانش آموزان (دختر)، دانش‌آموزان (پسر) ارائه می شود .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه نقش فن آوری نانو در جهان امروز برکسی پوشیده نیست، خاطر نشان کرد: استفاده از این فن­آوری در کلیه علوم پزشکی، پتروشیمی، علوم مواد، صنایع دفاعی، الکترونیک، و غیره باعث شده که تحقیقات در زمینه نانو به عنوان یک چالش اصلی علمی و صنعتی پیش روی جهانیان باشد.

به گفته دادی زاده: با نظر به این مهم آموزش و پرورش در دوره متوسطه توجه ویژه ای به آموزش های مبنایی در بحث آشنایی با این گونه علوم کاربردی دارد چرا که علوم و فناوری نانو، عنصری اساسی در درک بهتر طبیعت در دهه‌های آتی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز