تاسیسات سوختگیری منطقه سیری عملیاتی شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۲:۰۸:۰۰
کد خبر: ۴۸۵۳۶۲
تاسیسات سوختگیری منطقه سیری عملیاتی شد
با سوختگیری پرواز شماره 2543 هواپیمای فوکر 100 شرکت هواپیمایی نفت در روز یکشنبه 30 آبان‌ماه، برای نخستین بار تاسیسات سوختگیری منطقه سیری عملیاتی شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، در این عملیات برای اولین بار سوختگیری هواپیمای F100 شرکت هواپیمایی نفت با موفقیت انجام شد. مهندس نیکبخت رییس منطقه سیری در این زمینه گفت: تجهیزات ثابت و متحرک تاسیسات سوختگیری منطقه سیری با آخرین روش و استانداردهای بین‌المللی ساخته شده که این مهم  باعث ارتقاء ایمنی پروازها، استفاده بهینه از ظرفیت کامل جابجایی مسافر و حذف پروازهای غیرضروری بین فرودگاه‌ها برای تامین سوخت هواپیما شده است. وی افزود: بی‌تردید این اقدام گامی در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی است، بنابراین لازم می‌دانم از همه عزیزانی که در زمینه بهره‌برداری از این تاسیسات، همکاری داشتند قدردانی نمایم. وی گفت: امیدوارم با همدلی، مودت و همفکری مسئولان و همکاران سختکوش منطقه و یاری مدیرعامل، سایر مدیران و دست‌اندرکاران، پروژه‌های در دست اجرا در منطقه و سکوها را به منظور تولیدی مستمر و پایدار اجرا نموده و در جهت شکوفایی منطقه و شرکت نفت فلات قاره ایران در کوتاهترین زمان ممکن گام برداریم.

گفتنی است، تاسیسات سوختگیری منطقه سیری در زمینی به مساحت 5500 مترمربع ساخته شده و شامل 5 دستگاه مخزن ذخیره‌سازی ثابت 90 هزار لیتری و دو دستگاه خودرو سوخت‌رسان  12 هزار لیتری در مجموع به ظرفیت ذخیره‌سازی 450 هزار لیتر سوخت هوایی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز