فرماندار بندرعباس :

بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگران است.

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۰:۱۳:۱۶
کد خبر: ۴۸۵۷۱۴
بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگران است.
احمد پویافر فرماندار بندرعباس ، با صدور پیامی روز بسیج مستضعفان را گرامیداشت .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، در متن این پیام آمده است:

بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی که به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.

بسیجی رهرو همیشگی پیر جماران و مطیع امر ولایی رهبر معظم انقلاب است. بسیجی در تمام صحنه ها نگاه به فرمان ولایت دارد. بسیجی بسان عمّار و ابوذر و مقداد و کمیل حاضر و ناظر است. چرا که سعادت جاوید و سربلندی دنیوی را در پیروی از ولایت دیده و بدان معتقد است. بسیجی به اطاعت با معرفت و شناخت، ایمان و اعتقاد دارد.

بسیج یک منظومه فکری است که در همه عرصه‌های اجتماعی ، نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی، نیل به اهداف بلند قله‌های رفیع عزت و افتخار را هموار می‌سازد.

بسیجیان از جان گدشتگانی هستند که در هولناکترین لحظات زندگی , بی اعتنا به نام و نان , از مال و منال بریده و از دامنه هراس گذشته و دشت خطر را در نوردیده و با مدد خون، بیرق سه رنگ پیروزی را در مرتفع ترین آسمان ایثار به اهتزاز درآوردند.

اینجانب با تبریک هفته پرافتخار بسیج به همه بسیجیان سرافراز ، مداومت در پیمودن راه شهدای والامقام را از خداوند متعال خواهانم و امید دارم در راستای اعتلای آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی بتوانیم بیرق شرافت و انسانیت مستضعفان عالم را با عزت و اقتدار برافرازیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز