بازدید مدیرکل تعاون و کار هرمزگان از کارگاه توانمندی بیماران خاص در بندرعباس

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۱:۳۳:۲۶
کد خبر: ۴۸۵۷۹۶
بازدید مدیرکل تعاون و کار هرمزگان از کارگاه توانمندی بیماران خاص در بندرعباس
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان به همراه "دکتر اخلاقی پور" مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون و کار از کارگاه توانمندی بیماران خاص در بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، در حاشیه این بازدید، مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص هرمزگان گفت: این کارگاه فعالیت خود را در زمینه تولید البسه مورد نیاز بیمارستانها و  کیف سلامت، با هدف اشتغالزایی برای50 نفر از بیماران خاص استان و خانواده های آنان از شش ماه گذشته آغاز کرده است.

"میترا قاسمی" با اشاره به اینکه کارگاه توانمندی بیماران خاص با حمایت خیرین راه اندازی شده است، افزود: این کارگاه بعنوان اولین کارگاه تولیدی لباس بیمارستانی در استان فعالیت دارد که علاوه بر تولید، زمینه آموزش رایگان را برای جامعه هدف نیز فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه این کارگاه تولیدات خود را از 500 دست لباس به 9 هزار دست افزایش داده است، اظهارداشت: با توجه به ظرفیت بالا برای پذیرش انواع سفارشات، افزایش تولیدات، ایجاد اشتغال بیشتر و همچنین حمایت از بیماران خاص، نیازمند فضای کاری بزرگتری برای این امر وجود دارد که امید است مسوولان در این زمینه همکاری داشته باشند.

وی بیان داشت: بمنظور توانمندی موسسه و زمینه حمایت خیرین و همچنین حمایت از اشتغال بیماران خاص در نمایشگاه های مختلف حضور داریم.

 وی اضافه کرد: موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص، بعنوان اولین موسسه ای است که از بیماران ام اس حمایت می کند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان نیز ضمن تشکر از این فعالیت خداپسندانه گفت: این اقدام علاوه بر اجر معنوی، زمینه اشتغال بیماران خاص را فراهم کرده است.

"مهندس سلیمی" ضمن اعلام آمادگی همکاری دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی با این موسسه بمنظور ایجاد اشتغال بیماران خاص و رفع مشکلات این کارگاه تولیدی، خواستار ارائه مشکلات همراه با راهکارهای رفع آن شد  تا بتوان در کارگروههای مختلف استان این مشکلات را بررسی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز