رئیس اداره حقوقی شیلات هرمزگان خبر داد:

مستند سازی بالغ بر۱۶۸هکتار از اراضی شیلات هرمزگان

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۵:۲۲
کد خبر: ۴۸۸۹۷۰
مستند سازی بالغ بر۱۶۸هکتار از اراضی شیلات هرمزگان
رئیس اداره حقوقی شیلات هرمزگان از مستند سازی بالغ بر168 هکتار از ارضی شیلات هرمزگان با حمایت و پشتیبانی مدیر کل شیلات هرمزگان در طی دولت تدبیر و امید خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، محمود آزاد گفت : با توجه به پراکندگی حوزه جغرافیایی مناطق ،بخشی از املاک  این اداره کل که فاقد سند مالکیت بوده  و با توجه به تصویب قانون تعیین تکلیف اراضی و املاک فاقد سند در مجلس محترم شورای اسلامی ، در همین راستا اداره کل شیلات هرمزگان به منظور پیشگیری از تعرض افراد و اشخاص حقیقی ، مستند سازی املاک را در دستور کار قرار داد و موفق به دریافت بالغ بر12 فقره از ارضی شیلات هرمزگان شدیم.

وی مستند سازی بندر صیادی درگهان،بندر صیادی هرمز،بندرصیادی خور آذینی،سایت پرورش میگو هنگام و بندر صیادی جواد الائمه را از مهمترین املاک مستند سازی شده در این اداره کل خواند.

آزاد سردخانه جاسک،ساختمان آموزشی جاسک،ساختمان اداری جاسک و ابوموسی، ساختمان مسکونی قشم،ساختمان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در قشم و مجتمع برودتی ابوموسی را از دیگر املاک مستند سازی شده این اداره کل در بازه زمانی مذکور عنوان کرد.

رئیس اداره حقوقی شیلات هرمزگان ضمن تشکر از حمایت های مدیر کل و روسای شیلات شهرستان ها در پایان از مستند سازی و صدور گواهی بند "د"  قانون،پنج فقره از اراضی شیلات هرمزگان مجموعا به مساحتی بالغ بر 103 هکتار در آینده ای نزدیک خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز