حمایت سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین کنگره زنان موفق ایران

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۷:۵۷:۱۱
کد خبر: ۴۸۹۷۴۱
حمایت سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین کنگره زنان موفق ایران
مشاور امور بانوان و خانواده سازمان منطقه آزاد قشم با حمایت از برگزاری نخستین کنگره زنان موفق ایرانی، از این رویداد به عنوان یک اقدام بی بدیل در دولت تدبیر و امید در حوزه بانوان یاد کرد.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،میترا مشرقی مقدم با اعلام این مطلب، گفت: برگزاری این کنگره بسیار مهم می تواند نقش ارزشمند بانوان ایران زمین در تصمیم گیری های کلان کشور را براساس میزان توانمندی این قشر از جامعه  پر رنگ تر کند.

وی با اعلام اینکه در میان بانوان کشور چهره های موفق بسیاری وجود دارد، افزود: کنگره زنان موفق ایران فرصت مهمی است تا از جای جای ایران عزیز با بانوان موفق در عرصه های مختلف آشنا شویم.

مشاور امور بانوان و خانواده سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: امیدوارم بانوان موفق این جزیره هم همپای دیگر بانوان موفق کشورمان در کنگره ارزشمند زنان موفق ایران با هدف آشنایی مسئولان کشور از توانمندی بالای بانوان جزیره قشم حضوری پر رنگ داشته باشند.

وی گفت: کنگره زنان موفق باعث حضور پررنگ تر جامعه زنان در فرآیندهای مهم تصمیم گیری در سطوح مختلف جامعه اسلامی خواهد شد و باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

به گفته مشرقی مقدم، برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی در حاشیه این کنگره با ارائه گواهینامه های معتبر در عرصه مدیریت و رهبری، مشارکت سیاسی و تعامل بین المللی با حضور مدیران و صاحبنظران این عرصه در زمینه هایی چون افزایش اعتماد به توانمندی ها و استعدادهای بانوان کشور در حوزه مدیریتی، انتقال تجربیات بانوان مدیر موفق در سطوح ملی و بین المللی، با هدف توجه هرچه بیشتر به اجرای ماده 31 برنامه ششم توسعه و افزایش نقش آفرینی مدیریتی زنان در جامعه همپای با مردان، از بخش های حائز اهمیت این کنگره خواهد بود.

وی اظهارامیدواری کرد که برگزاری کنگره زنان موفق ایران، راهی برای همکاری بیشتر با بانوان توانمند و ارائه راهکارهای تخصصی و کارآمد برای رفع معضلات پیش روی بانوان در ایران باشد.

بنا به این گزارش، نخستین کنگره ملی زنان موفق ایران با هدف بهره مندی جامعه از سرمایه انسانی بانوان توانمند در فرآیند توسعه پایدار و متوازن روز 21 دی ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک تهران برگزار می شود.

این کنگره با حمایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و بسیاری از وزارت خانه ها، نهادها، سازمان ها، دانشگاهیان، جمعیت های علمی و NGO های داخلی ایران با حضور جمعی از بانوان نخبه از کشورهای مختلف جهان و بانوانی که در دستگاه های اجرایی کشورهای مختلف نقش آفرینی می کنند برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی کنگره به آدرس www.topwomeni.ir   مراجع نمایند و یا با شماره های 4 – 33699093 و 9 – 36621318 با پیش شماره 021 تماس برقرار کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز