کشف محموله های قاچاق ۲۳۶ میلیاردی در هرمزگان

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۰۳:۴۳
کد خبر: ۴۹۰۴۸۹
کشف محموله های قاچاق ۲۳۶ میلیاردی در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 236 میلیارد ریال، طی آبان ماه امسال در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،سردار" عزیز اله ملکی"گفت: مأموران پلیس آگاهی استان با همکاری مأموران انتظامی ، طی آبان ماه سال جاری، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده ، 240 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود:طی این مدت با تلاش مأموران، 51میلیون و 851 هزار نخ سیگار، 12هزار و 238 مترپارچه، 390 کیلو چای، 98دستگاه لوازم صوتی و تصویری، 731دستگاه لوازم خانگی،817 دستگاه لوازم خودرویی، 92هزار لیتر سوخت،دو هزار و 463 عدد لوازم آرایشی،79 تن برنج، 97 هزار و 517 ثوب البسه و 42 رأس دام قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده طی آبان ماه امسال 236 میلیارد و 928 میلیون ریال است، اظهار داشت: در این راستا 13 باند قاچاق کالا منهدم و 392 متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه طی این مدت 442 پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است،تصریح کرد:از این تعداد 17 پرونده بالای صد میلیون تومان و 425 پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

سردار ملکی ، قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانست و تصریح کرد: تمام انسان های مؤمن و با انصاف باید با این پدیده زشت و خلاف شرع که منطبق بر خواست دشمن است مقابله کنند و عموم شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

نظر شما