فرماندار بندرعباس :

با اجرای این قبیل مانورها دانش آموزان در مواقع ضروری آمادگی مقابله با این حوادث را خواهند داشت .

۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۷:۱۲
کد خبر: ۴۹۰۹۱۰
با اجرای این قبیل مانورها دانش آموزان در مواقع ضروری آمادگی مقابله با این حوادث را خواهند داشت .
احمد پویافر فرماندار بندرعباس در مانور زلزله و ایمنی مدارس در دبیرستان امیرکبیر حضور به عمل آورد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، احمد پویافر فرماندار بندرعباس در مانور زلزله و ایمنی مدارس در دبیرستان امیرکبیر حضور به عمل آورد .

فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت 16 آذر روز دانشجو ، فرا رسیدن ربیع الاول و اعیاد این ماه مبارک ، اظهار داشت : مسئولان با کمک و مشارکت خود مردم باید تلاش کنند تا با ارائه آموزش های لازم به مردم درخصوص نحوه برخورد صحیح و منطقی با بلایای طبیعی، خطرات، تلفات و صدمات ناشی از این اتفاقات را به حداقل ممکن کاهش دهند .

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان  بیان داشت : ارائه آموزش های صحیح و اصولی به جامعه هدف یعنی دانش آموزان، کاهش تلفات و کاهش استفاده از منابع و درآمدهای مالی را به دنبال خواهد داشت .

نماینده عالی دولت در شهرستان  خاطر نشان شد: با اجرای موفق این مانور دانش آموزان در مواقع ضروری آمادگی مقابله با این حوادث را خواهند داشت .

احمد پویافر در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم هماهنگی دستگاه های اجرایی و سازمان های مربوطه در اجرای مانور سراسری زلزله ادامه داد : با ایجاد هماهنگی های منسجم بین مدارس و سازمان های مربوطه ، آموزش های لازم در خصوص مقابله با بلایای طبیعی را بیش از پیش به دانش آموزان ارائه دهیم تا از میزان تلفات جانی و مالی هنگام بروز حوادث ناگوار بکاهیم .

فرماندار در پایان مدیریت خوب و ارایه آموزش های لازم را بهترین عامل کاهش تلفات مالی و جانی در حوادث و بلایای طبیعی دانست و گفت : آموزش و فرهنگ‌سازی از راهکارهایی مهم برای بالا بردن سطح آگاهی و کاهش تلفات ناشی از این زلزله و بلایای طبیعی در میان مردم به ویژه دانش‌آموزان است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز