معاون سیاسی فرماندار بندرعباس:

ثبت به موقع وقایع حیاتی عامل رشد و شکوفایی است

۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۱:۲۱
کد خبر: ۴۹۰۹۱۳
ثبت به موقع وقایع حیاتی عامل رشد و شکوفایی است
جلسه ثبت وقایع حیاتی به ریاست علی نیکویی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس برگزار شد .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، جلسه ثبت وقایع حیاتی به ریاست علی نیکویی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس برگزار شد .

معاون سیاسی فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت 16 آذر روز دانشجو ، فرا رسیدن ربیع الاول و اعیاد این ماه مبارک ، بیان داشت: با عنایت به اقدامات خوبی که تاکنون در راستای ثبت بهنگام وقایع حیاتی در مهلت قانونی صورت پذیرفته مسئولان شهرستان باید توجه ویژه و بیشتری به این مقوله داشته باشند.

علی نیکویی افزود: ثبت به موقع وقایع حیاتی عامل رشد و شکوفایی هر کشور است و ثبت به موقع آن از عوامل بسیار مهم توسعه و برنامه‌ریزی هر جامعه محسوب می‌شود و  برای ثبت وقایع حیاتی باید فرهنگ‌سازی شده و لزوم مبادرت به این امر آن هم در کوتاه‌ترین زمان باید برای عموم مردم تبیین شود.

این مقام مسئول گفت : اهمیت و جایگاه آمار و اطلاعات در برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهرستان بسیار مهم است.

نیکویی در ادامه تصریح کرد : مسئولان شهرستانی باید تعامل با ادارات ثبت احوال را در چارچوب مناسب و هدفمند گسترش دهند.

وی اذعان داشت : نقش اطلاعات و آمار تحولات جمعیتی در برنامه ریزی های شهرستان و ایجاد یک سیستم صحیح نظارتی برمبنای اطلاعات و آمارصحیح را در ارتقاء سطح فرهنگ جامعه بسیار موثر دانست خواستار تعامل مضاعف و همه جانبه دستگاههای مرتبط در زمینه اعلام به موقع وقایع حیاتی در جهت ثبت به موقع وقایع حیاتی تلاش نمایند .

معاون سیاسی فرماندار بندرعباس در پایان با تأکید بر نقش محوری برنامه‌ریزی در امور توسعه‌ شهرستان و استخراج آمار دقیق و منظم وقایع مربوط به آنان را رکن مهم در برنامه‌ریزی‌ها دانست و خواستار توجه جدی به این امر از سوی دستگا‌ههای مربوطه شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز