هفت طرح صنعتی قشم تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۸:۴۷
کد خبر: ۴۹۲۴۱۶
هفت طرح صنعتی قشم تا پایان امسال به بهره برداری می رسد
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سازمان مطنقه آزاد قشم از آماده شدن هفت طرح صنعتی تا پایان امسال در شهرک های صنعتی قشم خبر داد.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، جهانگیر مجیدی روز یکشنبه با بیان این مطلب گفت: حجم سرمایه گذاری اسمی این هفت طرح صنعتی به رقمی بالغ بر 591 میلیارد ریال می رسد که زمینه اشتغال مستقیم 354 نفر را فراهم می کند.

وی افزود: هفت شرکت تولیدی با فعالیت در زمینه های تولید لامپ های کم  مصرف، عطر و ادکلن، پوشاک، بتن آماده، نرم افزارهای دستگاه کنترل و وسایل آرایشی و بهداشتی تا پایان سال 95 در شهرک های صنعتی فجر و تولا به بهره برداری می رسند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سازمان مطنقه آزاد قشمادامه داد: هم اکنون 140 واحد صنعتی در بخش های مختلف صنعتی و خدماتی این منطقه با سه هزار و 370 نفر اشتغال مستقیم مشغول به کار هستند.

وی گفت: شماری از واحدهای نیمه تمام این منطقه هم براساس سیاستگذاری دولت تدبیر و امید و با هدف استفاده از تسهیلات فعال سازی در سامانه بهین یاب ثبت نام شده اند که امیدواریم با دریافت تسهیلات هر چه زودتر شاهد راه اندازی این واحدها باشیم.

جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده و به دلیل قوانین و مقررات حاکم بر منطقه آزاد قشم از جمله معافیت مالیاتی 20 ساله برای فعالیت های اقتصادی، قرار داشتن این جزیره در مجاورت آب های بین المللی و ظرفیت های فراوان در حوزه های نفت، گاز، انرژی، شیلات و گردشگریمورد توجه سرمایه گذاران قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز