در آخرین روز از هفته پژوهش:

از دستاوردهای پژوهشی فرهنگیان رودانی رونمایی شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۳:۳۲
کد خبر: ۴۹۲۶۷۰
از دستاوردهای پژوهشی فرهنگیان رودانی رونمایی شد
در راستای اجرای برنامه های پژوهش از آثار علمی، پژوهشی دانش آموزان و دبیران رودانی رونمایی شد

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ در آخرین روز از هفته پژوهش و فناوری اطلاعات از آثار علمی، پژوهشی دانش آموزان و دبیران رودانی با حضوراحمد محمودی، فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان رودان با همراه مدیر آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسوولان این شهرستان در دبیرستان دکتر حسابی رودان، رونمایی شد.

احمد محمودی فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش رودان در حاشیه این مراسم، دستاوردهای علمی و پژوهشی فرهنگیان و دانش آموزان را سند افتخار دیگری در زمینه نبوغ، خلاقیت و ابتکار جامعه فرهنگیان ودانش آموزان رودانی عنوان کرد و از تلاشهای خستگی ناپذیر مولفین کتب و طرح های مبتکرانه دانش آموزی تشکر و قدردانی کرد.

این آثار شامل پنج  کتاب با موضوعیت موقعیت استراتژیک استان هرمزگان بر امنیت ملی، شخصیت امام علی از دیدگاه اندیشمندان مسیحی، یک گام تا نمونه(کتاب کار ریاضی دبستان)، طرح های آموزشی و پژوهشی مدرسه ما و ورزش های بومی و محلی رودان را شامل می شدند.

دستاوردهای علمی، پژوهشی دبیران و دانش آموزان رودانی توسط انجمن علمی، پژوهشی دبیرستان نمونه دولتی دوره اول دکتر حسابی  متشکل از دبیران و دانش آموزان  این آموزشگاه تالیف و انتشار یافته است.

نظر شما