مدیر کل ثبت احوال هرمزگان:

حرکت ثبت احوال بر اساس بندهای اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۱۲:۴۱
کد خبر: ۴۹۲۷۶۷
مدیر کل ثبت احوال هرمزگان با اشاره به کسب رتبه نخست هرمزگان در اقتصاد مقاومتی، گفت: اداره کل ثبت احوال نیز هماهنگ با رویه استانی، تمامی عملکردهای خود را بر اساس بندهای اقتصاد مقاومتی پیش می‌برد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، مهندس فرزاد افشارِ‌ی‌نژاد با اشاره به نامگذاری سال‌جاری با نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی خواهد توانست الگویی الهام‌بخش از نظام اقتصادی اسلام را عینیت بخشد و زمینه و فرصت مناسب را برای نقش‌آفرینی مردم و فعالان اقتصادی در تحقق حماسه اقتصادی فراهم کند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با این نامگذاری نشان دادند که تولید داخلی و حمایت از این بخش چه در بعد تولید و چه در بعد مصرف باید از اولویت‌های اساسی نظام باشد.

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تحقق بندهای اقتصاد مقاومتی توسط دولت در هرمزگان، اضافه کرد: با ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی کشور، هرمزگان با کسب بالاترین امتیاز (219 امتیاز) رتبه نخست در زمینه اجرا و راهبری برنامه‌ها و فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی در کشور را کسب کرده که این امر نشان از همت و تلاش مسئولان استانی برای تحقق این امر دارد.

وی گفت: این راهکار از طرف مقام معظم رهبری، با هدف تامین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت اقتصادی و دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز بیست‌ساله، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی با رویکردی جهادی، انعطاف پذیر، فرصت‌ساز، مولد، درون‌زا، پیشرو و برون‌گرا تدوین و تبیین شده است.

مهندس افشاری‌نژاد اضافه کرد: تامین شرایط و فعال‌سازی تمامی امکانات و منابع مالی و سرمایه‌های انسانی و علمی کشور به منظور توسعه کارآفرینی و به حداکثر رساندن مشارکت آحاد جامعه در فعالیت‌های اقتصادی با تسهیل و تشویق همکاری‌های جمعی و تاکید بر ارتقا درآمد و نقش طبقات کم‌درآمد و متوسط، از راهکارهای اصولی و اساسی اقتصاد مقاومتی می‌باشد که در استان نیز این امر مدنظر است.

وی یادآور شد: اداره کل ثبت احوال هرمزگان نیز هماهنگ و همراه با سیاست‌ها و راهبردهای استانی برنامه‌های مربوطه را پیش برده و همپوشانی لازم را داشته کما اینکه موفقیت‌هایی نیز در این راه کسب شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز