دکتر جادری در مراسم جشن آغاز هفته وحدت:

هرمزگان منادی وحدت است/دین اسلام بر یکدلی و برادری مسلمانان تاکید دارد

۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۱:۴۴
کد خبر: ۴۹۲۸۳۲
هرمزگان منادی وحدت است/دین اسلام بر یکدلی و برادری مسلمانان تاکید دارد
استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان منادی وحدت است و اخوت بی بدیلی میان اهل سنت و شیعه در این استان وجود دارد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در مراسم جشن سالروز ولادت حضرت محمد (ص) پیامبر بزرگوار اسلام و آغاز هفته وحدت که در مسجد جامع اهل سنت بندرعباس برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید قدر وحدت و یکپارچگی موجود در هرمزگان را بدانیم، عنوان کرد: هرمزگان منادی وحدت است و اخوت بی بدیلی میان اهل سنت و شیعه در این استان وجود دارد که مایه مباهات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا روز به روز شاهد توسعه استان هرمزگان در سایه این وحدت و برادری باشیم.

استاندار هرمزگان افزود: هرمزگان از علمایی فرهیخته و پیرو پیامبر و اهل بیت (ع) و منادی وحدت برخوردار است که موجب شده وحدت شیعه و سنی در این استان مثال زدنی باشد.

جادری خاطرنشان کرد: افرادی می خواستند میان شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند اما با هوشیاری علمای بزرگ و تدبیر مقام معظم رهبری هیچ کدام از ترفندهای دشمنان نتوانست در میان ملت ما نفوذ کند.

وی حضرت محمد (ص) را پیامبر رحمت و مهربانی برای همه بشریت دانست و اظهار داشت: دین اسلام از ما خواسته با هم برادر و یکدل باشیم و از اختلاف دوری کنیم.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: دولت تدبیر و امید نیز نماد ایجاد وحدت با بهره مندی از ظرفیت های تمامی اقوام و مذاهب در کشور است که این امر موجب شده همه متحد و یکدل به سوی اهداف تعیین شده تلاش کنند.

از 12 تا 17 ربیع الاول به مناسبت ایام سالروز ولادت حضرت محمد (ص) پیامبر مکرم اسلام به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز