دیدار دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آبادوبازدیداز فضاهای ورزشی

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۰۸:۰۴:۴۸
کد خبر: ۴۹۴۰۴۹
دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان که جهت بازدید از شهرستان حاجی آباد عازم آن منطقه شده بود با جهانگیری فرماندار این شهرستان دیدارنمود.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،در این دیدار که در دفتر جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد برگزار گردید ابتدا جهانگیری ضمن خیر مقدم به دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان و حضور در این شهرستان اظهارنمود : این سومین بازدید آقای دانشور از شهرستان حاجی آباد درسالجاری وبررسی مسائل ومشکلات 2حوزه ی ورزشی وجوانان و توسعه ی زیرساخت های ورزشی دراین شهرستان داشته است.

وی افزود:شهرستان حاجی آباد با داشتن جوانان علاقمند و مستعد در حوزه ورزش علی رغم تمام تلاشهایی که صورت گرفته و مساعدت هایی که از سوی حضرتعالی انجام شده است هنوز در برخی از مناطق شهرستان دارای کمبود فضای ورزشی هستیم که انتظار می رود توجه بیشتری به توسعه زیرساخت ها فضاهای ورزشی و جذب جوانان و توزیع مناسب اعتبارات در این شهرستان اقدام گردد.

در ادامه نیز دانشور ضمن بیان اینکه دیدگاه ما ، دیدگاه متوازن و یکسانی به تمامی شهرستانهای استان است و این دیدگاه شامل این شهرستان نیز می شود و همیشه خود از تمامی شهرستانها جهت اطلاع از مشکلات و اقدام در جهت رفع آنان بازدید نموده ام.

متولی ورزش وجوانان نیز از احداث 5 سالن ورزشی در شهرستان حاجی آباد و اقدام جهت رفع مشکلات زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان از قبیل چمن نمودن ورزشگاه ،مرمت اساسی فنس ها ،سکوی تماشاچی وسیستم روشنایی ورزشگاه خبرداد.

واظهارامیدواری نمود که تا پایان سالجاری این ورزشگاه بصورت آبرومند و مطلوب مورد بهره برداری قرارگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز