رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه سندرک خبر داد:

رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه سندرک خبر داد:

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۰۸:۲۵:۳۹
کد خبر: ۴۹۴۰۶۱
رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه سندرک خبر داد:
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سندرک از شناسایی و برنامه ریزی برای هدایت بیش از 180استعداد برتر دانش آموزی منطقه در قالب طرح شهاب خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛محمدرضا شمس الدینی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سندرک با اعلام این خبر گفت:شناسایی ،جذب و حمایت از نخبگان همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری وصاحب نظران و اسناد بالا دستی نظام آموزش و پرورش بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا طرح شناسایی و هدایت تحصیلی استعدادهای بر‌تر (شهاب) در مدارس به طور گسترده در پایه های دهم ،سوم و چهارم مقطع متوسطه دوم در حال اجراست و تاکنون بیش از 180 استعداد برتر شناسایی شده است.

شمس الدینی افزود این طرح با هدف پرورش استعدادهای برتر و سرآمد و ایجاد ساز وکار مناسب برای رشد و بالندگی آنها ، تقویت و درونی کردن هویت دینی و ملی واجدان استعدادهای برتر و حمایت تربیتی و معنوی از دانش آموزان دارای استعداد در دوره تحصیلی متوسطه دوم به منظور آماده سازی برای شرکت در امتحانات نهایی و کنکور اجرائی می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این طرح دانش آموزان نخبه بدون جدا شدن از سایر دانش‌آموزان توسط معلمان پشتیبانی و هدایت می‌شوند.

نظر شما