اولین سمینار علمی – پژوهشی فرهنگیان قشم برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۰۸:۲۷:۴۲
کد خبر: ۴۹۴۰۶۲
اولین سمینار علمی – پژوهشی فرهنگیان قشم برگزار می شود
مدیر آموزش وپرورش قشم گفت: اولین سمینار علمی – پژوهشی فرهنگیان قشم با حضور اساتید کشوری و با هدف ایجاد روحیه علمی – تحقیقای و پژوهشی و رقابت سازنده در24 آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، بهرام پوراشرف 24 آذرماه 95 را روز برگزاری اولین سمینار علمی – پژوهشی فرهنگیان قشم عنوان کرد و اظهارد داشت: این سمینار علمی با هدف ایجاد روحیه علمی – تحقیقاتی و پژوهشی بیشتر فرهنگیان در پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم برگزار خواهد شد.

وی افزود: رقابت های سازنده و شناسایی فرهنگیان علاقه مند به فعالیت های پژوهشی، ایجاد بستر لازم  جهت ارتقاء دانش و توانش معلمان، ارج گذاری هر چه بیشتر به فرهنگیان پژوهشگر از دیگر اهداف این سمینار می توان بیان کرد.

پوراشرف به محور های اصلی این سمینار یک روز اشاره و خاطر نشان کرد: این سمینار در هجده محور از جمله آموزش وپرورش و توسعه و تقویت ایمان و اخلاق، آموزش وپرورش و هویت ایرانی و اسلامی، آموزش وپرورش و اقتصاد مقاومتی، آموزش و پرورش و کارآفرینی، محیط زیست، ژئو توریسم، جشنواره های دانش آموزی برگزار خواهد شد.

رامین اکبری مدیر پژوهشسرای دانش آموزی قشم گفت: پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری، زیر بنای اقتصاد مقاومتی را به عنوان شعار

هفته پژوهش و فناوری 1395نام گذاری شده است که در راستای تحقق این شعار باید برنامه ریزی کرد.

وی تصریح کرد: برای ترویج و گسترش فرهنگ پژوهش،  مراسم تقدیر از فرهنگیان پژوهشگر و همچنین برپایی نمایشگاه آثار پژوهشی فرهنگیان در هفته پژوهش از برنامه های حاشیه ای سمینار علمی – پژوهشی فرهنگیان قشم است.

اکبری اضافه کرد: 50 دانش آموز و فرهنگی برتر در عرصه فعالیت های پژوهشی تقدیر خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز