شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان در ارزیابی عملکرد وزارت نیرو موفق به کسب رتبه برتر رشد گردید

۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۰:۰۹
کد خبر: ۴۹۵۴۶۸
شانزدهمین همایش مدیران ارشد وزارت نیرو، شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان به عنوان مقام برتر رشد ارزیابی عملکرد سال 1394 معرفی گردید.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ شانزدهمین همایش مدیران ارشد وزارت نیرو، شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان به عنوان مقام برتر رشد ارزیابی عملکرد سال 1394 معرفی گردید.

ارزیابی عملکرد سال 1394 شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو، شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان رتبه برتر رشد در بین شرکت های آب منطقه ای کشور را احراز نمود.

هوشنگ ملایی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای استان هرمزگان با بیان نتایج ارزیابی عملکرد شرکت در سال 1394 گفت: همت و تلاش همکاران خدوم در ارائه خدمات مناسب به مردم، صیانت از حقوق شهروندان، پاسخ گویی به درخواست های مردم و اجرای طرح های عمرانی و کاهش هزینه ها و صرفه جویی در منابع و مصارف از اقدامات مؤثری بود که موجب رشد و کسب مقام برتر شرکت گردید.

مهندس ملایی با اشاره به وضعیت بحرانی آب در هرمزگان گفت: چالش های فراروی استان در مقوله آب، نیاز همدلی، همگرایی همه کارکنان صنعت آب در عبور از شرایط بحرانی و ایجاد زیرساخت های مناسب جهت امیدبخشی به جامعه است.

در متن تقدیرنامه آمده است:

شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان

تأمین آب یکی از زیرساخت های اساسی توسعه کشور است و کارگزاران صنعت آب از این افتخار و توفیق برخوردارند که در ارائه این خدمت بزرگ سهیم باشند.

با توجه به اینکه نتیجه تلاش های همه جانبه آن شرکت در تحقق برنامه ها و اهداف سالیانه، منجر به کسب « رتبه برتر رشد » ارزیابی عملکرد سال 1394 شرکتهای آب منطقه ای گردیده، از اهتمام مدیران و کارکنان آن مجموعه قدردانی نموده و توفیق روزافزون آنان در ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم شریف کشورمان را از خداوند متعال خواستارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز