پیمانکاران حفظ ونگهداری فضای سبز در سازمان پارکهای شهرداری بندرعباس گردهم آمدند

۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۲:۵۸:۵۲
کد خبر: ۴۹۵۴۹۲
نشست هماهنگی و شروع فعالیت پیمانکاران حفظ ونگهداری فضای سبز با حضور مصطفی خادم مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبزشهرداری بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، با هدف ایجاد چارچوب کاری پیمانکاران، شروع فعالیت وبررسی مشکلات و موانع پیمانکاران و ارائه راهکارها و نظرات برای پیشبرد اهداف، دومین گردهمایی پیمانکاران حوزه فضای سبز بندرعباس در سال 95با حضور مصطفی خادم مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبزشهرداری بندرعباس در محل این سازمان  برگزار شد.

در این نشست خادم با اشاره به اینکه سازمان اهتمام ویژه ای برای رفع مشکلات فعلی پیمانکاران دارد، اظهار داشت: تمامی موضوعات و مشکلات مطرح شده از سوی پیمانکاران در این جلسه، بررسی و پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور افزایش نظم و ایجاد چارچوب کاری پیمانکاران، شروع فعالیت پیمانکاران حفظ و نگهداری فضای سبز ، توسعه حجمی در فضای سبز برگزار گردید.

این مسئول از تشکیل کارگاه آموزشی ویژه  نیروهای سبزبانان  پیمانکاران حوزه فضای سبز خبرداد و گفت: شرکت درکارگاه ها وآموزش سبزبانان فضای سبزباعث افزایش مهارت هاوتوانمندی آنان که  بعنوان بازوی اجرای این سازمان هستند می گرددکه به نفع شهر، شهروندان، سازمان پارکها و پیمانکاران مربوطه می باشد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بندرعباس به اجرای طرح جمع آوری درختان خشک و خطرزا در مناطق سه گانه اشاره کرد و  یادآور شد: پیمانکاران در صورت مشاهده چنین درختانی، سریعا سازمان را برای جمع آوری آن همراهی کنند.

وی با اشاره به اینکه اولویت کنونی سازمان پارکها، کاشت و حفظ درختان وکاشت گل های فصلی است، اضافه کرد: پیمانکاران بازوان توانمند سازمان پارکها در اجرای پروژها و طرح های مختلف است که به طور قطع از آنها حمایت می کنیم.

لازم به ذکر است که در این جلسه پیمانکاران مشکلات خود را مطرح کردند و مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بندرعباس نیز قول مساعد داد که این مشکلات رسیدگی و رفع شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز