فرماندار بندرعباس:

توجه به نقاط حادثه خیز شهرستان در اولویت اول شورای ترافیک شهرستان بندرعباس می باشد

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۲۰:۱۳
کد خبر: ۴۹۷۷۰۸
توجه به نقاط حادثه خیز شهرستان در اولویت اول شورای ترافیک شهرستان بندرعباس می باشد
جلسه شورای ترافیک شهرستان به ریاست احمد پویافر فرماندار در محل سالن کنفرانس این فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، جلسه شورای ترافیک شهرستان به ریاست احمد پویافر فرماندار در محل سالن کنفرانس این فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار شهرستان بندرعباس افزود: جلسه شورای ترافیک به منظور برنامه ریزی در کاهش و روان سازی ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان و مسافران برگزار می‌شود تا بتوان این امور را مدیریت کرد.

احمد پویافر  در جلسه شورای ترافیک شهرستان بندرعباس بیان داشت: توجه به جمعیت کثیر شهرستان اولویت اول شورای ترافیک استان ، شهر بندرعباس می باشد و باید به این بخش توجه ویژه ای شود.

این مقام مسئول اظهار داشتند: در بحث ترافیک باید با جدیت تمام برای رفاه حال مردم تلاش نماییم  و با انجام کارهای کارشناسی و اصلاح نقاط حادثه خیز از بروز حوادث راهنمایی ورانندگی پیشگیری نمائیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مهمترین راهکار برای حل مشکل ترافیک، این است که فرهنگ ترافیک در بین مردم نهادینه شود.

پویافر تصریح کرد: تاکسی بعنوان یک وسیله عمومی دارای اهمیت بسیاری است و هرتعداد تاکسی که وارد ناوگان حمل و نقل میشود باعث کاهش ترافیک در سطح شهر خواهد شد، اما باید ایستگاههای تاکسی در مرکز شهر را ساماندهی کرد تا باعث ترافیک نشوند و با نظم خاصی مسافرین را حمل و نقل نمایند.

در پایان فرماندار بندرعباس خاطر نشان کرد: بررسی معضلات و مشکلات ترافیکی شهرستان با همکاری و همفکری بین مسئولان مرتبط با این موضوع و  برنامه ریزی دقیق موجب روان سازی ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان و مسافران خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز