اعلام عملکرد سامانه سناک کیش در سه ماه گذشته

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۰:۱۸
کد خبر: ۴۹۷۷۳۰
اعلام عملکرد سامانه سناک کیش در سه ماه گذشته
در سه ماهه گذشته 798 مورد بازدید توسط ناظران سناک از مراکز گردشگری کیش انجام شد
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، سامانه سناک مجموعه ای کامل در زمینه گردشگری است که علاوه بر ارائه آخرین اطلاعات جزیره کیش جزئیات مورد نیاز گردشگران برای سفر به کیش را در بخش های اقامتی٫ پذیرایی٫ تفریحی٫ مراکز خرید٫ کانترهای گردشگری٫ شناورهای تفریحی و آژانس ها به سهولت در اختیار آنان قرار می دهد.

ثبت نظرات و شکایات گردشگران و شهروندان و پاسخگویی به شکایات آنان در بازه زمانی 48 ساعته به همراه پیگیری موضوع و اعلام نتیجه بررسی ها از مهمترین نقاط قوت این سامانه است که با بهره برداری از آن به عنوان عامل انگیزشی و محرک نقش اساسی در افزایش کیفیت خدمات گردشگری و ارتقاء میزان رضایتمندی گردشگران و شهروندان بر عهده دارد.

 در این سامانه تمامی نظرات و شکایات به صورت تجمیعی در نمودار و جدول ثبت می شود تا ضمن امکان مقایسه عملکرد فعالان گردشگری، مجموعه هایی که بیشترین رضایتمندی مردم را بدست آورده اند مورد تشویق قرار گرفته و حمایت شوند.

در همین راستا در سه ماه گذشته، 541 نفر از پرسنل مراکز اقامتی، تفریحی و گردشگری در این سامانه ثبت نام کرده اند و تعداد 515 کارت شناسایی برای این پرسنل صادر شده است.

همچنین  طی سه ماه گذشته ناظران معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تعداد 798 مورد بازدید از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز پذیرایی، شناورها، کلوپ های دریایی، جنگ های شبانه و تک برندها داشته اند و از تعداد 255 مورد شکایت ثبت شده در سامانه سناک به 202 مورد رسیدگی کرده و 53 مورد دیگر نیز در حال بررسی و رسیدگی است.

همچنین، این ناظران در این مدت به شکایت های متفرقه از مراکز رنت کار، شرکت های هواپیمایی، امور شهری، خدمات گردشگری و جشنواره تابستانی رسیدگی کردند.

گفتنی است در مجموع تا کنون 5 هزار و 406 نفر پرسنل بخش های مختلف خدمات گردشگری در این سامانه ثبت نام کرده اند که برای 2 هزار 144 نفر از آنان کارت شناسایی صادر شده است.

شایان ذکر است، گردشگران و ساکنان جزیره کیش با ورود به سایت www.senak.ir و یا با ارسال پیامک به شماره 500012024 می توانند پیشنهادها و شکایات خود از کلیه مراکز گردشگری کیش را در سامانه نظارت الکترونیک سازمان منطقه آزاد کیش ثبت کرده و با دریافت کد پیگیری از نتیجه آن مطلع شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز